اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، وزیر راه از آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارایه خدمات در ایام نوروز اطلاع داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران

به گزارش گروه مالی وبلاگ نرم افزار جیرا، محمد اسلامی با بیان اینکه سال جاری برخلاف سال های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، گفت: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می گردد، خواهد داشت.

وی تاکید نمود:باید ظرفیت و مدیریت مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز بایستی از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند.

اسلامی توضیح داد: تمامی تمهیداتی که طی پروتکل های وزارت بهداشت به وسیله قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم باید در ایام نوروز کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات باشیم، اضافه کرد: طی این ایام، تمامی سیستم مدیریت جاده ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مسئله ای برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: سال جاری ستاد نوروزی تشکیل نمی گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید