افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک 2024

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، سهمیه قاره آسیا در ورزش تیراندازی برای بازی های المپیک 2024 پاریس افزایش خواهد یافت.

افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک 2024

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، طبق اعلام کنفدراسیون تیراندازی آسیا (ASC)، فدراسیون بین المللی ورزش تیراندازی (ISSF) تعداد سهمیه کشورها و منطقه ها آسیایی را برای بازی های المپیک 2024 پاریس 10 مورد افزایش خواهد داد.

کنفدراسیون تیراندازی آسیا اعلام نمود که نامه ای از ISSF دریافت نموده است که به آن ها اطلاع داده است که تعداد سهمیه آسیا برای بازی های المپیک طی سه سال آینده از 38 به 48 نفر افزایش خواهد یافت.

کنفدراسیون آسیا در بیانیه ای از ISSF و همه اعضایی که در این دستاورد بزرگ سهیم بودند تشکر کرد.

هفته گذشته در شهر وروتسواف لهستان، شورای فدراسیون بین المللی ورزش تیراندازی تشکیل جلسه داد و در خصوص سیستم انتخابی بازی های المپیک 2024 پاریس بحث و گفتگو شد.

سایر موضوعات مورد بحث شامل ساختار مسابقات تیراندازی برای دوره 2024-2022 و بعلاوه فعالیت در صندوق توسعه بود که در ابتدا تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.

این صندوق به کشورهای در حال توسعه تیراندازی یاری می نماید تا در مسابقات بین المللی و کسب سهمیه برای بازی های المپیک شرکت نمایند.

در این نشست تقویم مصوب مسابقات قهرمانی ISSF 2022 به اطلاع اعضای شورا رسید. ضمن این که روسای کنفدراسیون های قاره های آسیا، آمریکا، آفریقا، استرالیا، اقیانوسیه و اروپا در خصوص کارهای خود در سال 2021 گزارش دادند. علاوه بر این آیین نامه انضباطی و دستورالعمل محیط زیست به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سهمیه تیراندازی آسیا در المپیک 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید