اقدام تحسین برانگیز طرفداران ناپولی در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، طرفداران تیم فوتبال ناپولی که نمی توانند بازی تیم شان با بارسلونا را از نزدیک تماشا نمایند، دست به اقدامی خیرخواهانه زدند.

اقدام تحسین برانگیز طرفداران ناپولی در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی چهارشنبه هفته آینده با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می نماید که بعضی طرفداران این تیم ایتالیایی بلیت این بازی را برای حمایت از تیم شان در نوکمپ تهیه نموده و آماده سفر به اسپانیا بودند، اما با تصمیم مقامات ایالت کاتالونیا و نمایندگان باشگاه بارسلونا، این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا، تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته، اما پنج هزار طرفدار ناپولی را که بلیت این بازی را خریداری نموده بودند، تحت تأثیر قرار داد و آنها نمی توانند بازی را در نوکمپ تماشا نمایند.

قیمت بلیت این بازی 70 یورو بود که به حساب آنها بازگردانده شد، اما طرفداران ناپولی تصمیم گرفتند به مانند طرفداران آتالانتا که آنها هم به دلیل مشابه شب گذشته (سه شنبه) از دیدن بازی تیم شان با والنسیا محروم بودند، این مبلغ را به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نهادهای مربوطه اهدا نمایند.

این مبلغ در واقع به بیمارستان کوتونو می رسد که در کوشش برای مهار شیوع ویروس کروناست. طرفداران ناپولی همچنین در کوشش هستند تا پول پرواز و هتل خود خود را هم بازپس بگیرند.

ایتالیا که قلب شیوع ویروس کرونا در قاره اروپاست، در حال حاضر در قرنطینه است تا جلوی پیشرفت بیشتر این ویروس در این کشور گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدام تحسین برانگیز طرفداران ناپولی در مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تحسین برانگیز طرفداران ناپولی در مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید