امکان تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بعضی رشته ها

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه اى اعلام نمود: پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری در رشته های ریاضی محض، ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر در دانشکده علوم ریاضی، می توانند در تمامی زمینه های تخصصی موجود و فعال در این دانشکده در رشته های مذکور به تحصیل بپردازند.

امکان تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بعضی رشته ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف در مورد شرایط پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری در رشته های ریاضی محض، ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر این دانشگاه اطلاعیه صادر کرد.

بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری در رشته های ریاضی محض، ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف (مستقل از کد رشته و گرایش قبولی)، می توانند در تمامی زمینه های تخصصی موجود و فعال در این دانشکده در رشته های مذکور به تحصیل بپردازند.

این زمینه های تخصصی و فعال شامل ریاضیات گسسته، گراف و ترکیبیات، منطق، ریاضیات تصادفی، بررسی عددی، رمز، کد، بررسی، جبر، هندسه و توپولوژی، محاسبات نرم و هوش مصنوعی، نظریه سیستم ها، محاسبات علمی و نظریه محاسبه اعلام شده است.

دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد که داوطلبان می توانند به وسیله وبگاه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه به آدرس math.sharif.ir با زمینه های تخصصی فعال در دانشکده علوم ریاضی آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امکان تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بعضی رشته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بعضی رشته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید