امینی: نظر بعضی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست، قرارداد ارباب تا خاتمه مسابقات جهانی است

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نظر بعضی اعضای کمیته فنی انتخاب مسعود رهنما به اسم مشاور فنی تیم بانوان است، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

امینی: نظر بعضی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست، قرارداد ارباب تا خاتمه مسابقات جهانی است

اشرف امینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نرم افزار جیرا، در مورد دلایل انتخاب فرحناز ارباب به اسم سرمربی نو تیم ملی کاراته گفت: ارباب قهرمان بوده است و در طی سال های مربیگری خود ورزشکاران زیادی را پرورش داده است و از سابقه حضور در تیم ملی هم برخوردار بود. در کنار ایشان، زهرا صمدی به اسم مربی انتخاب شد تا تکلیف کادرفنی تیم ملی بانوان معین گردد.

وی در مورد استفاده از مربی آقا به اسم مشاور فنی تیم ملی بانوان گفت: هنوز چیزی را قطعی نکردیم، کمیته فنی با حضور در مسابقات انتخابی اعتقاد دارد که پتانسیل فنی بانوان بسیار بالا است، اما احتیاج است که در بخش فنی با حضور آقایان به بانوان یاری گردد. یک مشاور فنی را پیشنهاد دادند که بعضی اوقات نظارت داشته باشند و نقطه نظرات خود را ارائه بدهد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که این گزینه مسعود رهنما خواهد بود، تاکید نمود: بعضی اعضای کمیته فنی نظرشان روی حضور ایشان است، اما با این حال چیزی را اعلام نکردند و هنوز قطعی نشده است.

امینی در پاسخ به این سوال که گفته می گردد که مشاور فنی آقا عملاً همه کاره تیم ملی بانوان خواهد بود، اضافه کرد: اینطور نخواهد بود و ما از ارباب برنامه فنی خواستیم و ایشان ارائه دادند. چندین جلسه در مورد شرایط فنی صحبت کردیم و قرار نیست اینگونه باشد و حداقل تا این لحظه این طور نبوده است.

وی در مورد قرارداد ارباب اسم کرد: قرارداد ایشان فعلاً تا انتها مسابقات جهانی امارات خوهد بود تا بعد از این مسابقات ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در مورد انتخاب کادرفنی تیم های پایه گفت: ظاهراً قرار است در هفته آینده در این خصوص هم تصمیم گیری گردد، اما زمان زمان جلسه معین نیست که با قاطعیت بگویم.

امینی در مورد شانس موفقیت بانوان در مسابقات جهانی گفت: واقعاً زمان زیادی تا مسابقات جهانی باقی نمانده است، اما با توجه به پتانسیل فنی بچه ها و کادرفنی و همدلی میان مربیان امیدوار هستم که نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امینی: نظر بعضی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست، قرارداد ارباب تا خاتمه مسابقات جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: نظر بعضی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست، قرارداد ارباب تا خاتمه مسابقات جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید