با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان آشنا شویم

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، شهر بوزمان به وسیله کوههای راکی احاطه شده تا ماجراجویی های واقعی را به ارمغان آورد. گشت و گذار در دامنه های تپه Big Sky Resort و تالارهای فناوری در موزه کامپیوتر و رباتیک از کارهایی بوده که میتوان در این شهر انجام داد. با ما در مقاله دیدنی های معروف بوزمان همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری بوزمان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان برایتان جالب خواهد بود.

با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان آشنا شویم

لیست مطالب

راستا کوهنوردی کالج M و موزه راکیخیابان اصلیجنگل ملی کاستر گالاتینموزه کامپیوتر و رباتیک آمریکاییمنطقه آسمان عظیم و منطقه اسکی بریدگر بول (Bridger Bowl)موزه تاریخی گالاتینشمارشگر گریزلی مونتاناچشمه آب گرم بوزمان

راستا کوهنوردی کالج M و موزه راکی

در شهر بوزمان از دست دادن کالج ام کار مسئله ای است. این قطعه سنگی 250 فوتی قطعه به قطعه به وسیله دانشجویان دانشگاه ایالتی Bridger Canyon در سال 1915 ساخته شد و از آن زمان تا به امروز بعنوان یک نشان افتخار برای دانشگاه و یک نماد برای شهر شناخته می گردد. این مورد از معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان بیشتر از یک نماد، از زیبایی برخوردار بوده و دو راستا کوتاه کوهنوردی، بازدیدنمایندگان را به کوهنوردی و لذت بردن از چشم انداز تشویق می نمایند.

موزه راکی بیشتر به کلکسیون فسیل های دایناسور مشهور بوده و محققان حفاری های فراوان علمی را در منطقه کوهستان راکی انجام داده اند. برخی از نمایشگاه های دائمی این موزه، وابسته به دانشگاه ایالتی مونتانا و موسسه اسمیتسونیان بوده و شامل مجتمع دایناسور Siebel، تالار تاریخی پائولو و مرکز کشف مارتین بچه ها هستند. شما می توانید یکی از کاملترین اسکلتهای پادشاه طارنوسوروس یا Tyrannosaurus rex را که تا به امروز بازسازی شده، در این مورد از برترین جاذبه های گردشگری بوزمان ببینید.

خیابان اصلی

تعداد زیاد مغازه، بوتیک و غذاخوری در خیابان اصلی نقش مهمی را ایفا می نمایند. در کنار خیلی از مکانهای پیشنهاد شده برای غذا خوردن در بوزمان، کافه نووا یکی از برترین صبحانه های شهر را سرو نموده و کمپانی پیتزای رود مکنیز، پیتزاهای مخصوصی را فراهم می نماید. نیمی از تفریح ها و معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان را در حین گشت و گذار در پیاده روها با دانشجویان، گردشگران و اعضای جامعه می توانید تجربه نموده و ریتم زندگی شهری را احساس کنید.

جنگل ملی کاستر گالاتین

هفت ناحیه مختلف جنگل ملی کاستر گالاتین شهر بوزمان را احاطه نموده اند. ماجراجویی، ماهیگیری، کوهنوردی روزانه، تورهای اسکی یا لذت رانندگی جنگل ملی کاستر گالاتین را به یکی از دیدنی های معروف بوزمان بدل نموده و صحنه های دل انگیزی را به ارمغان می آورند. منطقه ها دورافتاده کاستر گالاتین مانند منطقه وحش آبساروکا بیرتوت (Absaroka-Beartooth) برای گشت و گذار عالی بوده و منطقه آسمان آبی در تمام سال توجه گردشگران را به خودش جلب می نماید.

موزه کامپیوتر و رباتیک آمریکایی

موزه کامپیوتر و رباتیک دارای طیف گسترده ای از صفحه نمایش هایی است که جزئیات تکامل فناوری را نمایش می دهند. این مورد از دیدنی های معروف بوزمان در نزدیکی ورزشگاه دانشگاه ایالتی بوبکت (Bobcat) مونتانا قرار گرفته است. موزه کامپیوتر بین اتاقهای مختلف و دوره های زمانی متفاوت علمی تقسیم شده و هر اتاق شامل جزئیات همراه با قطعات منحصر بفرد است. این موزه برای دوستداران علم و بازدیدنمایندگان مشتاق عالی بوده و دارای عضویت مجانی هست.

منطقه آسمان عظیم و منطقه اسکی بریدگر بول (Bridger Bowl)

به لطف دو مجتمع زمستانی، ورزشهای زمستانی بخش عظیمی از فرهنگ بوزمان هستند. منطقه آسمان آبی اسکی تپه ای بین المللی و اسنوبورد را در 4 کوهستان واقع هست. برای یک تجربه محلی تر و خلوت تر از بوزمان، گزینه عالی دیگر، منطقه اسکی Bridger Bowl بوده که از چمن پوشیده شده و شامل 2000 هکتار زمین قابل اسکی آماتور و حرفه ای برای عموم مردم است. منطقه اسکی برید گربول، جایی هست دارای دو کلبه برای فراهم کردن غذای داغ.

موزه تاریخی گالاتین

موزه تاریخی گالاتین در یک ساختمان تاریخی قرار گرفته است. این موزه با نمایشگاه های دائمی و چرخشی، شفاف ترین و برترین تصاویر از گذشته جنوب غربی مونتانا را به تصویر می کشد. نمایشگاه های دائمی با آثار سرخ پوستان آمریکایی و عروسک ظروف چینی جوانان همراه بوده و تورهای آموزشی، رسانه های خانوادگی و رویدادهای ویژه را برای بهبود پرورش تاریخ منطقه ارائه می دهد.

شمارشگر گریزلی مونتانا

منطقه نجات و آموزش خرس گریزلی وظیفه دارد تا خرسهایی که در اسارت به جهان می آیند یا نمی توانند زنده بمانند را قبول کند تا زیستگاهی امن برای رشد و سلامتی آنها باشد. شمارشگر گریزلی مونتانا برای اولین بار در سال 2002 آغاز بکار کرد. علاوه بر تنظیم کیفیت زندگی خرسها، شمارشگر گریزلی مونتانا آموزشهای عمومی را پیرامون رفتار و زندگی مشترک با حیات وحش مونتانا ارائه می نماید.

چشمه آب گرم بوزمان

چشمه آب گرم بوزمان یک مکان عمومی است. این آب گرم محبت آمیز و خانوادگی بوده و برای رویدادهای گروهی عظیم بسیار مناسب است. چشمه آب گرم بوزمان تجربه بالایی در فراهم کردن درمان شناسی داشته و به میزبانی تعداد متنوعی از رویدادها مثل موسیقی زنده، کلاسهای ورزشی گروهی و گروه های خیریه معروف است.

منبع: همگردی

به "با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی بوزمان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید