بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، در جلسه وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، مسائل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نرم افزار جیرا، روز گذشته (سه شنبه) در نشست تخصصی به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مجموعه مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، آخرین فرایند موضوعات و مسائل مهم بین المللی، برنامه ها و فرایند تعاملات و مشارکت کشورمان و همچنین فعالیت برخی نهاد های ملی مسئول پروژه ها مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

در این جلسه مسایل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان با تمرکز بر اولویت ها، برنامه های کاری سال و چگونگی مشارکت و مساعدت وزارت امور خارجه به سازمان ها و نهاد های مرتبط و پیگیری همکاری های دو و چند جانبه به ویژه در مسائل مهم آب و مهار ریزگرد ها مورد بررسی قرار گرفت و راه چاره ها برای مدیریت و پیشبرد بهینه این موضوعات از طریق وزارت امور خارجه، بررسی شد.

موضوع حقوق بشر و بررسی فرایند ها و رویکرد های بین المللی و همچنین سفر اخیر گزارشگر ویژه آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه (تحریم ها) به کشورمان که با هدف بررسی آثار تحریم های نامشروع و ضد بشری بر شرایط حقوق بشر صورت گرفت نیز از دیگر محور های این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید