توان صادراتی پایانه خارک افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، خبرنگاران/بوشهر مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از بهسازی پهلوگاه شماره 9 و 10 اسکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود 250 میلیارد ریال اطلاع داد و گفت: توان صادراتی نفت خام و فرآورده های نفتی با تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله ها افزایش می یابد.

توان صادراتی پایانه خارک افزایش می یابد

عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، میزان گیری و صادرات نفت خام و با توجه به نقش مهم در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همیشه حفظ پایداری فراوری و ارتقای توانمندی های خود در زمینه روزآمد کردن تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای افزایش فراوری و صادرات نفت خام را همسو با سیاست های صنعت نفت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه اصول هر صنعتی حفظ تأسیسات با انجام تعمیرات به موقع است، توضیح داد: با توجه به جامعیت موضوع و مشارکت مسائل اقتصادی، بازرسی فنی، تدارکات کالا، منابع انسانی و... موضوع با عنوان مدیریت دارایی های فیزیکی مطرح شده است که عملیات تعمیرات و نوسازی اسکله های صادراتی را می توان به عنوان یک از دارایی های راهبردی در این حوزه برشمرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران توضیح داد: در این زمینه پروژه بهسازی پهلوگاه شماره 9 و 10 (از محور 101 تا 121) اسکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود 250 میلیارد ریال در دستور کار نهاده شد که عملیات اجرایی آن از سوی پیمانکار آغاز شده است.

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، اسدروز با بیان اینکه فعالیت های مکانیکال، برق، ابزار دقیق، بلاست و رنگ آمیزی در راستای بهسازی پهلوگاه 9 و 10 انجام می گردد، تأکید کرد: با تکمیل دوره تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله ها توان صادراتی نفت خام افزایش و پایداری عملیات ارتقا می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توان صادراتی پایانه خارک افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توان صادراتی پایانه خارک افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید