درخواست سیدجلال از گل محمدی در بازی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، کاپیتان پرسپولیس بین دو نیمه بازی با تراکتور تبریز تعویض شد و جای خودش را به فرشاد فرجی داد. آن لحظه خیلی ها متوجه علت این تعویض نشدند و شاید پیش خود فکر کردند بیرون کشیدن سیدجلال حسینی یک تعویض تاکتیکی از سوی یحیی گل محمدی بوده است که خواسته نیرویی جوان تر را به زمین بفرستد، اما این چنین نبود.

درخواست سیدجلال از گل محمدی در بازی پرسپولیس

شاید جالب تر باشد بدانید در بین دو نیمه بازی با تراکتور تبریز، سیدجلال حسینی از یحیی گل محمدی درخواست می نماید او را تعویض کند! کاپیتان به سرمربی تیمش می گوید: زانویم یک میزان درد می نماید و ممکن است در نیمه دوم بیشتر گردد. آن گاه باید یک تعویض خود را بسوزانید یا اینکه تیم لطمه بخورد. لطفا من را تعویض کنید!

شاید هرکس دیگری جای سیدجلال حسینی بود نیمه دوم به زمین می رفت و بعد از دقایقی پایش خودش را می گرفت تا بینندگان تلویزیونی و هواداران پرسپولیس متوجه مصدومیت و علت تعویض او شوند، اما سیدجلال یک حرفه ای است. کاپیتان پرسپولیس نیازی ندارد که علت تعویض خود را مصدومیت عنوان کند یا اینکه بخواهد برای هواداران تیمش فیلم بازی کند.

بازیکنان بسیاری را سراغ داریم که مصدومیت خود را از کادرفنی و مربیان مخفی نگه می دارند تا چند دقیقه بیشتر بازی نمایند. به زمین می فرایند و با نشان دادن درد و رنج با رفتاری تصنعی از زمین خارج می شوند، ولی سیدجلال حسینی که می داند تعویض در دقیقه 46 ممکن است چقدر برای او بد باشد خودش درخواست می نماید تا تعویض گردد!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "درخواست سیدجلال از گل محمدی در بازی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سیدجلال از گل محمدی در بازی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید