سیف الله پور: درباره شکایت از استقلال تابع کمیته انضباطی هستیم، امیدوارم پذیرایی خوبی از سپاهان در مشهد داشته باشیم

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد، این باشگاه در موضوع شکایت از باشگاه استقلال تابع تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

سیف الله پور: درباره شکایت از استقلال تابع کمیته انضباطی هستیم، امیدوارم پذیرایی خوبی از سپاهان در مشهد داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نرم افزار جیرا، ایزد سیف الله پور پس از پیروزی نساجی مقابل پیکان در جمع وبلاگ نرم افزار جیرا گفت: تیم ما فرایند رو به رشدی را دارد. همه دیدند که در اغلب بازی ها ما مالکیت توپ را در اختیار داریم و این همه پاس هایی که در بازی های ما رد و بدل می گردد نشانگر آن است که روی تیم کار شده. بازی روی زمین خوب هم در نتایج تیم ما تأثیرگذار خواهد بود.

وی درباره بازی آینده نساجی مقابل سپاهان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم. تیم سپاهان یکی از تیم های باشخصیت لیگ است که مربی و مدیرعامل خوبی دارد. امیدوارم در مشهد پذیرایی خوبی از آنها داشته باشیم، چون در سفر به اصفهان و میزبانی که از ما داشتند، زحمات زیادی به آنها دادیم. ان شاءالله که میزبان شایسته ای برای سپاهان باشیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی اضافه نمود: ما همچنان بازی های مان را در مشهد انجام خواهیم داد. باید منتظر قرعه کشی جام حذفی هم باشیم که ببینیم کجا بازی خواهیم کرد.

سیف الله پور در پاسخ به این سؤال که نتیجه شکایت شان از باشگاه استقلال چه شد، گفت: این موضوع را در اختیار کمیته انضباطی گذاشتیم. به هر حال هر چه کمیته انضباطی تصمیم بگیرد ما تابع آن خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیف الله پور: درباره شکایت از استقلال تابع کمیته انضباطی هستیم، امیدوارم پذیرایی خوبی از سپاهان در مشهد داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: درباره شکایت از استقلال تابع کمیته انضباطی هستیم، امیدوارم پذیرایی خوبی از سپاهان در مشهد داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید