شربت های آنتی بیوتیک بچه ها از هفته آینده توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، تا سرانجام هفته جاری محموله شربت های آنتی بیوتیک بچه ها وارد کشور و توزیع آن از اوایل هفته آینده آغاز می گردد.

شربت های آنتی بیوتیک بچه ها از هفته آینده توزیع می گردد

رضا محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه کمبود سرم تزریقی و شربت های آنتی بیوتیک اطفال مسئله ای کشوری است که در استان نیز این کمبود ها وجود دارد، گفت: تا اوایل هفته آینده دسترسی به شربت های آنتی بیوتیک بچه ها در کشور پایدار می گردد.

وی افزود: سازمان غذا و دارو به صورت ویژه در پی برطرف این کمبود ها به وسیله افزایش فراوری داخل و واردات از سایر کشور های فراوریکننده است.

بیشتر بخوانید

محمدی ادامه داد: بر این اساس کارخانجات فراوریکننده به صورت سه شیفت فعال هستند تا این دارو ها در سریع ترین زمان ممکن به داروخانه ها برسد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت واردات این دارو ها انجام گرفته است، گفت: بنا بر قول وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو تا آخر هفته جاری محموله شربت های آنتی بیوتیک بچه ها وارد کشور و توزیع آن نیز از اوایل هفته آینده آغاز می گردد.

محمدی افزود: در مورد واکسن آنفلوآنزا مشکل خاصی در استان وجود ندارد و در بیشتر داروخانه ها واکسن ایرانی آنفلوآنزا در دسترس است.

وی افزود: مردم می توانند جهت پیگیری کمبود های دارویی خود در ساعات اداری با شماره های 03833335511 و 03833342413 معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یا سرشماره 190 تماس بگیرند.

وبلاگ نرم افزار جیرا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شربت های آنتی بیوتیک بچه ها از هفته آینده توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شربت های آنتی بیوتیک بچه ها از هفته آینده توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید