مجموعه تلویزیونی شهباز از شبکه یک پخش می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مجموعه تلویزیونی شهباز در ژانر پلیسی ـ معمایی از شنبه 8 بهمن پخش می گردد.

مجموعه تلویزیونی شهباز از شبکه یک پخش می گردد

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی شهباز از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می گردد. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما فراوری شده است از ابتدای هفته آینده هر شب ساعت 23 نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه نمایندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه ای تهیه و فراوری شده است.

شهباز روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به علت کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا نموده و معتقد است مرگ دوست صمیمی اش که به تازگی در یک سانحه از جهان رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا در پی پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب آغاز به برقراری ارتباط می نماید. از سوی دیگر گروهی از نیرو های امنیت سایبری با رهبری مامور زبده ای به نام حسام در ماموریتی به نام شهباز، سال هاست در پی کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

در مجموعه تلویزیونی شهباز هنرمندانی نظیر: آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و... نقش آفرینی می نمایند.

بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال شهباز از بهمن سال گذشته آغاز و اوایل آذرماه به اتمام رسید. این سریال به علت محتوای سابیری از جلوه های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. بعلاوه حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.

منبع: فرارو

به "مجموعه تلویزیونی شهباز از شبکه یک پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تلویزیونی شهباز از شبکه یک پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید