مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، پس از عرضه طیف وسیعی از گوشی های سری ردمی نوت 11 در هند و سایر بازارها، به نظر می رسد ردمی آماده معرفی سری ردمی نوت 12 است. اما طبق معمول، محصولات این شرکت ابتدا در چین عرضه خواهند شد و سپس به تدریج به بازارهای دیگر از جمله هند توسعه خواهند یافت. در هفته های اخیر گزارش های متعددی در خصوص سری تازه ردمی نوت 12 منتشر شد و اکنون نیز به همین دلیل، یک پلتفرم تجارت الکترونیک اطلاعات بیشتری از مدل های این سری تازه ارائه نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد

طبق اطلاعاتی که یکی از افشاگران حوزه فناوری یعنی Mukul Sharma از یک پلتفرم تجارت الکترونیک به دست آورده، سری ردمی نوت 12 متشکل از سه گوشی هوشمند ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس خواهد بود. بعلاوه هر سه مدل ذکر شده از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) پشتیبانی می نمایند. به جز این، این افشاگر هیچ اطلاعات دیگری را در خصوص مشخصات فنی این سه مدل ذکر ارائه نکرده است.

گزارش های قبلی نشان می دهد که سری ردمی نوت 12 ممکن است در اوایل ماه آینده عرضه گردد، اما هنوز نمی توان به طور قطعی به این شایعات دامن زد. طبق سیاست جدیدی که شیائومی از ابتدای سال در پیش گرفته، قرار شد که هر سال این شرکت بزرگ فناوری از دو سری گوشی های هوشمند پرچم دار رونمایی کند. این شرکت سری ردمی نوت 11T به عنوان اولین پرچم دار سال 2022 روانه بازار کرد و اکنون نیز میخواهد با عرضه سری ردمی نوت 12 به عنوان دیگر پرچم دار سال 2022، به سیاست جدیدش عمل کند.

اخیراً گوشی های هوشمند این سری با شماره مدل های 22101316C ،22101316UCP و 22101316UC در وب سایت صدور گواهینامه 3C چین قرار گرفته که بر این اساس یکی از این گوشی های هوشمند پرچم دار از سرعت شارژ فوق العاده 210 واتی پشتیبانی خواهد نمود. احتمالاً این گوشی هوشمند قدرتمند ردمی نوت 12 پرو پلاس خواهد بود. به جز این، مدل استاندارد این سری احتمالاً از سرعت شارژ 67 وات بهره می برد و مدل پروی آن نیز با شارژر 120 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود.

در این میان ردمی نوت 12 پرو پلاس که قدرتمندترین گوشی هوشمند پرچم دار این سری خواهد بود، طبق شنیده ها مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400، نسبت تصویر 20:9، HDR+، حداکثر روشنایی 1200 نیت و تراکم پیکسلی 395 ppi بهره می برد. ظاهراً حفره نمایشگر برای پذیرایی از دوربین سلفی روی این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد و گوریلا گلس ویکتوس 5 که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات از خود نشان داده، وظیفه مراقبت از نمایشگر این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

آن طور که به نظر می رسد، ردمی نوت 12 پرو پلاس از یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی بهره می برد که دوربین اصلی آن سنسور 108 مگاپیکسلی است. به نقل از بعضی خبرگزاری ها، این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد. در کنار این دوربین، سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی به انجام وظیفه می پردازد. سنسور سلفی این سری نیز احتمالاً دقتی 16 مگاپیکسلی دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند تماس های تصویری برقرار نمایند و عکس های سلفی بگیرند.

در خصوص پردازنده این گوشی هوشمند اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما گفته می گردد که این گوشی از پردازنده دایمنسیتی 8000 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. در این تراشه، چهار هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز به فعالیت می پردازند. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali G610 MC6 آرم نیز واقع شده است. در نهایت باید به باتری 5100 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با شارژر 210 واتی در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد شد.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید