هوش مصنوعی به یاری تاکسیرانی می آید ، جزییات شناسایی پایانه های پر مسافر در ساعت پیک ، کدام نوع تاکسی با این روش کار می نمایند؟

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای کاهش ازدحام در پایانه های تاکسیرانی طرحی با نام شاتل سرویس با استفاده از هوش مصنوعی در ناوگان تاکسیرانی راه اندازی خواهد شد.

هوش مصنوعی به یاری تاکسیرانی می آید ، جزییات شناسایی پایانه های پر مسافر در ساعت پیک ، کدام نوع تاکسی با این روش کار می نمایند؟

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طرح شاتل سرویس برای نخستین بار در ناوگان تاکسیرانی کشور اجرایی و عملیاتی می گردد که با استفاده از هوش مصنوعی مراکز پرازدحام شناسایی و به مرکز کنترل اعلام و تاکسی به آن محل اعزام گردد.

وی اضافه نمود: تقریبا همه پایانه های پر مسافر همراه با ساعات پیک ازدحام و شلوغی را شناسایی نموده ایم و با نصب این هوش مصنوعی، نسبت به اعزام تاکسی اقدام می کنیم.

وحدت کار ادامه داد: این طرح با همکاری سازمان فناوری ارتباطات شهرداری تهران اجرا شد و به محض اینکه ون های نو به ناوگان تحویل داده گردد، این سیستم راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی، فعلا این طرح در ون های نو قابلیت اجرایی دارد و در مراحل بعدی می توانیم سایر خودروهای ناوگان را به این طرح هوشمند مجهز کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مسیری که در حوزه تاکسیرانی تهران در چند دهه گذشته طی شده درست نبود و به لحاظ فنی در مدل های حمل و نقل عمومی درون شهری، صرف افزودن تاکسی در درون ناوگان گره گشای مشکل ازدحام مسافر در بعضی پایانه ها نیست.

وی افزود: در ساعات اوج تردد، بعضی پایانه ها با افزایش مسافر روبه رو است و می توانیم با طرح شاتل سرویس این مشکل را رفع کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "هوش مصنوعی به یاری تاکسیرانی می آید ، جزییات شناسایی پایانه های پر مسافر در ساعت پیک ، کدام نوع تاکسی با این روش کار می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی به یاری تاکسیرانی می آید ، جزییات شناسایی پایانه های پر مسافر در ساعت پیک ، کدام نوع تاکسی با این روش کار می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید