پاسخ پابجی به فورتنایت: ما هم دراگون بال داریم!

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، پس از ورود شخصیت های مجموعه دراگون بال به فورتنایت، حالا نوبت به پابجی موبایل رسیده تا یک کراس اوور با این سری داشته باشد.

پاسخ پابجی به فورتنایت: ما هم دراگون بال داریم!

همکاری فورتنایت و دراگون بال در نیمه دوم آگوست انجام شد و این رویداد، تعداد زیادی محتوای هیجان انگیز را در کنار شخصیت های مختلف نظیر گوکو (Goku)، وجتا (Vegeta)، بلوما (Bluma) به این بازی اضافه نمود. حال حساب رسمی پابجی موبایل در توییتر، اعلام نموده که یک کراس اوور با دنیای دراگون بال در سال 2023 خواهد داشت. توسعه دهنده بازی جزئیاتی در خصوص انتظاراتی که بازیکنان باید از این همکاری داشته باشند را ارائه ننموده است و به نظر می رسد که باید بیشتر منتظر بمانیم.

با استناد به رویدادهای قبلی پابجی موبایل نظیر کراس اور با اسپایدرمن، در کنار اسکین شخصیت های مختلف احتمالا چندین آیتم تزئینی مختلف نیز برای باز کردن وجود خواهند داشت. لازم به ذکر است که این رویداد بر اساس سری فیلم های دراگون بال سوپر خواهد بود. دومین فیلم این مجموعه با عنوان Dragon Ball Super: Super Hero، در ژوئن 2022 در ژاپن اکران شده است. این فیلم در حال حاضر در سینماهای آمریکای شمالی و سایر منطقه ها در سراسر دنیا در حال پخش است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین انیمه های تاریخ محسوب می گردد.

پابجی موبایل با اینکه بر اساس نسخه اصلی پابجی ساخته شده اما از نظر محتوا کاملا منحصربه فرد عمل می نماید و حتی در این زمینه بهتر بوده است. فارغ از دراگون بال، این بازی با مجموعه هایی نظیر Jujutsu Kaisen ،Black Lagoon و Neon Genesis نیز کراس اوور داشته است. البته نسخه اصلی پابجی نیز اخیرا با محتوای مربوط به سری اساسینز کرید، توجهات را به خود جلب نموده است.

در واقع نسخه اصلی پابجی به طور کلی سعی می نماید تا لحن واقع گرایانه تری داشته باشد. این در خصوص نسخه موبایل صدق نمی نماید و این بازی مشابه فورتنایت، کراس اوورهای زیادی داشته است که البته کاملا با سبک هنری بازی مطابقت داشته اند. هرچند با توجه به محبوبیت بازی و سود زیاد خرید های درون برنامه ای آن، همکاری با مجموعه های مختلف منطقی به نظر می رسد.

در هر صورت به نظر می رسد که این حرکت پابجی به نوعی پاسخی به فورتنایت بوده است و باید دید که در سال 2023، این همکاری به چه شکل پیش خواهد رفت. پابجی موبایل هم اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ

به "پاسخ پابجی به فورتنایت: ما هم دراگون بال داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ پابجی به فورتنایت: ما هم دراگون بال داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید