25 مدل عکس کتابخانه مدرن و جالب در طرح های زمینی و دیواری

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، در این پست قصد داریم به معرفی 25 عدد عکس کتابخانه مدرن و تازه بپردازم که احتمال می دهم نمونه مشابه به آنرا خیلی کمتر در اطرافتان دیده باشید. حقیقت این است که امروزه کتابخانه و قفسه از طریق ای ضروری برای هر خانه دار و خانواده ای تبدیل شده است. از آنجایی که جمعیت افراد تحصیل نموده روز به روز در حال افزایش است فضا برای نگهداری کتاب ها هم مسئله ای جدی و چالش برانگیز شده است. البته همانطور که می دانید فقسه و کتابخانه فقط برای نگهداری کتاب نیستند، طبقه ها و کشوهای موجود در آنها می تواند خیلی وسایل دیگر را هم در خود جای دهد. به همین دلیل است که کتابخانه و قفسه از طریق ای ضروری برای سازمان دهی وسایل اتاق تبدیل شده است.

25 مدل عکس کتابخانه مدرن و جالب در طرح های زمینی و دیواری

در این بین شاید کتابخانه های دیواری محبوبیت بیشتری داشته باشند. چرا که فضای کمتری نسبت به مدل های زمینی اشغال می نمایند. خوشبختانه مدل های دیواری هم پیشرفت قابل توجهی در طراحی داشته اند و اگر نگویم بیشتر از مدل های زمینی، حداقل برابر با آنها کارایی خواهند داشت. اما هر چه که باشد برای بعضی افراد کتابخوان یا به قول معروف کرم کتاب هیچ چیز نمی تواند جای کتابخانه های زمینی و چندطبقه چوبی و عظیم را بگیرد. از این رو در این پست سعی کردم برای هر دو قشر مدل های جالبی را در قالب عکس کتابخانه مدرن معرفی کنم. امیدوارم تا خاتمه همراه ما باشید.

خوب ابتدای عکس های این مطلب را با مدلی آغاز می کنیم که هم دیواری است و هم زمینی. شکل اول یک کتابخانه دیواری با طراحی عجیب را نشان می دهد که باعث خطای دید بیننده هم می گردد، زیرا دقیقا آنچیزی که تصورش را می کردید نخواهد بود. جالبی این طرح اینجاست که شکل این کتابخانه بسته به جهتی که به آن نگاه می کنید فرق خواهد نمود. این تغییر بخاطر اشکال هندسی و زوایای عجیب و البته مهندسی شده این کتابخانه است. کافی است اندکی در شکل زیر تمرکز کنید تا به شک بیافتید که آیا تمامی قفسه های این کتابخانه در یک سطح قرار دارند یا خیر؟!

شلف/کتابخانه دیواری زیر ظاهری نردبان مانند دارد و به همین نام هم شناخته می گردد. طراحی این مدل بسیار ساده است اما در عین حال سیستمی را معرفی می نماید که در عین سادگی بسیار کارا و البته زیباست. علت زیبایی مدل زیر تا حد زیادی بخاطر استفاده از چوب طبیعی نازک در تمامی طبقات است که با سیمی کششی به یکدیگر وصل شده اند. البته خود سیم فلزی هم به خوبی با دیزاین این کتابخانه ترکیب شده و آنرا زیباتر جلوه می دهد. کتابخانه دیواری دوم هم طرحی مشابه و ساده دارد اما سیم نگهدارنده از جنس فلز برنج ساخته شده است.

عکس کتابخانه مدرن زیر خود گویای همه چیز است. فکر می کنم شما هم چنین طرح خلاقانه را تحسین می کنید. وقتی این کتابخانه را در اتاق خود قرار بدهید در همان وهله اول تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب خواهد نمود و به همین دلیل می تواند بعنوان نقطه کانونی هم مورد استفاده قرار بگیرد. اما موضوع وقتی جالب تر می گردد که بدانید می توانید ظاهر این کتابخانه را هر وقت که دلتان خواست تغییر بدهید. این کتابخانه که به نام X2 شناخته می گردد از چوب ساخته شده و کاملا انعطاف پذیر و قابل تغییر است. شما می توانید این کتابخانه را هر جوری که دلتان خواست تغییر بدهید، در نتیجه وقتی دستان برای تزیین دکوراسیون اتاق باز خواهد بود.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل کتابخانه خلاقانه و شیک مناسب تمامی اتاق های منزل

مدل های تازه فقسه و کتابخانه مناسب تزیین فضای زیر پله ها

مدل کتابخانه چوبی مناسب برای دکوراسیون داخلی منازل مسکونی

کتابخانه خانگی تازه و فانتزی مناسب خانه های کوچک / عکس

کتابخانه اول در شکل های پایین طرحی مانند عدد انگلیسی X دارد و به همین نام هم شناخته می گردد. عکس کتابخانه مدرن زیر خود همه چیز را گویا نشان می دهد، این کتابخانه در دو نوع چوب گردو و بلوط فراوری می گردد و قطعات هم کاملا قابل تغییر و حرکت هستند. البته وقتی این کتابخانه را سفارش می دهید تمامی قطعات از هم جدا هستند و باید آنها را در کنار هم بچینید. مدل بعدی در شکل های دوم و سوم هم کتابخانه زمینی جالب دیگری را نشان می دهد که شاید در ابتدا خیلی ساده بنظر برسد اما وقتی بیشتر که دقت می کنید متوجه می شوید که هر چه کتابخانه ارتفاع می گیرد، سایز قفسه ها هم کاهش می یابد.

برای آنهایی که علاقمند به دکوراسیون مدرن و صنعتی هستند مدل دیواری و زمینی کتابخانه زیر یکی از برترین انتخاب ها خواهد بود. همانطور که در عکس کتابخانه مدرن زیر مشاهده می کنید، طرح وسیله بسیار ساده، کاربردی و البته گرافیکی و جالب است. سادگی این طرح باعث شده در بسیاری از فضاهای و دکوراسیون ها بدون هیچ مسئله ای قرار بگیرد. حتی در اتاق خواب هم علی رغم سایز عظیمش می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. در ادامه سایر طرح های تازه و البته خلاقانه کتباخانه دیواری و زمینی را مشاهده می فرمایید.

عکس کتابخانه مدرن

منبع: اتاق

به "25 مدل عکس کتابخانه مدرن و جالب در طرح های زمینی و دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مدل عکس کتابخانه مدرن و جالب در طرح های زمینی و دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید