26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، بیش از 2000 خودروی صفر کیلومتر وارداتی به دلایل متعدد در بنادر و پارکینگ های گمرک در حال خاک خوردن بودند و سازمان اموال تملیکی برای جلوگیری از تضییع این خودروها توانسته جواز فروش بیش از نیمی از آن ها را دریافت نموده و دور نخست مزایده خودروهای وارداتی رسوبی را برگزار کند. حال اخباری مبنی بر برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی رسوبی به گوش می رسد.

26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی

سعید غلامی باغی ضمن ارائه پاره ای از توضیحات در خصوص زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی رسوبی از ساعت 8 روز سه شنبه مورخ 26 مهر 1401 شروع شده و تا ساعت 24 روز یکشنبه مصادف با 1 آبان 1401 ادامه خواهد داشت.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات لیست خودروها حاضر در این دوره، شرایط مزایده و جهت ارایه پیشنهاد می توانند به وب سایت مزایده الکترونیک دولت مراجعه کنند.

او در ادامه اضافه نمود:

متقاضیان حضور در مزایده باید نسبت به ثبت نام در سامانه مزایده الکترونیک دولت و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) اقدام کنند و تمامی افراد ذی صلاح با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی می توانند ثبت نام کنند.

غلامی ضمن اشاره به برگزاری مزایـده به وسیله سامانه مـزایده الکترونیک دولت گفت: ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز تنها از طـریق این سامانه نیز انـجام می گردد. لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می توانند از 26 مهرماه به این سامانه مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه بیان کرد: متقاضیان حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه اول آبان ماه می توانند پیشنهاد قیمتی خود را برای خرید خودروهای وارداتی رسوبی در سامانه مزاید ثبت کنند. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد مالی برای اشخاص حقوقی به همراه اینترنت بانک جهت متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای وارداتی الزامی است.

غلامی در خصوص زمان بازدید از خودروهای موجود در گمرکات گفت:

بازدید از خودروهای حاضر در مزایده، در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل از 26 مهر تا اول آبان 1401 از ساعت 8 الی 19 امکان پذیر بوده و به علت تنوع خودروهای موجود در مزایده، پیشنهاد می گردد قبل از ارائه پیشنهاد در مزایده از خودروها بازدید به عمل آید.

غلامی زمان بازگشایی و آنالیز پیشنهادات عرضه شده در مزایده فوق العاده 566 خوروهای خارجی را روز سوم آبان گفت و اضافه نمود: پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 12 روز سه شنبه سوم آبان ماه در محل سازمان مرکزی، بازگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شوند.

وی در سرانجام توضیح داد: متقـاضیان به منظور دریـافت اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده الکترونیک فوق العاده 566 به وبسایت رسمی سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

معاون سازمان اموال تملیکی به صورت تلویحی اشاره ای نیز به ایرادات این خودروها نموده و گفته است این خودروها از سال 1396 تا به امروز در انبارها و بنادر کشور دپو شده بودند و این موضوع منجر به بروز ایراداتی برای خود می گردد و قطعا پس از خریداری احتیاج به تعمیرات دارد. بنابراین به نظر می رسد خریداران این خودروها از اکنون باید منتظر ایراد در آنها باشند و حتی محتمل است شاهد تخلفاتی در کشور در خصوص فروش این خودروها به عنوان خودروی صفر باشیم.

آگهی های انواع خودرو را در وبلاگ نرم افزار جیرا ببینید

***

اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ نرم افزار جیرا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید