اخبار مجلس

نگرانی های محیط زیستی سد چم شیر رفع شده است

وزیر نیرو گفت: اخیرا شاهد حضور یک تیم نظارتی از سازمان حفاظت محیط زیست در پروژه سد چم شیر بودیم، گزارش خودشان را منتشر کردند و نگرانی هایی که در این رابطه به وسیله کارشناسان مطرح شده بود، به وسیله گزارش این گروه اعزامی رفع شده است.

2 بهمن 1401

اقبال عمومی به مهارت آموزی افزایش مطلوبی داشته است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اختصاص منابع مالی بیشتر به آموزش و پرورش را زمینه ساز موفقیت بیشتر این وزارتخانه در توسعه هنرستان ها دانست.

27 مرداد 1401

تغییر ساعت کاری ادارات خوزستان در ماه های گرم

به گزارش خبرنگاران، ساعت کاری ادارات استان خوزستان به منظور کاهش 30 درصدی مصرف برق در دستگاه های اجرایی، از 16 خرداد تا 15 شهریور سال جاری تغییر می نماید.

19 تیر 1401

ارائه گزارش عملکرد 8 ماهه اجرای بودجه امسال به مجلس

به گزارش خبرنگاران، مهرداد بذرپاش در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

16 خرداد 1401

اطلاعیه وزارت ارتباطات درباره افزایش تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرو افزایش تعرفه در بخشی از بسته های اینترنت و دغدغه مردم نسبت به شیوه اعمال مقررات و رعایت حقوق مصرف کنندگان اطلاعیه صادر کرد.

13 خرداد 1401

آخرین مصوبات ستاد کرونا در سال 1400 اعلام شد؛ 2 شرط برای سفرهای خارجی

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی کرونا آخرین مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا در سال 1400 را تشریح کرد.

2 خرداد 1401

مصوبه تعیین محدوده و حریم روستاهای واقع در حریم شهرها بازنگری شد

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استانداران مصوبه شورا را در خصوص بازنگری تعیین محدوده و حریم روستاهای واقع در حریم شهرها، ابلاغ کرد.

21 اردیبهشت 1401

دهه فجر نقشه راه توسعه شبکه پرسرعت کشور را رونمایی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نگاه دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات یک فرصت است و ما باید از این فرصت برای ارتقا کارآمدی و کارایی دولت و حل مسائل مردم و اثربخشی بیشتراقدامات حداکثر استفاده را بکنیم.

25 فروردین 1401

احتیاج به بودجه بیشتر برای اجرای رتبه بندی معلمان در 1401

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بودجه وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه 1401 گفت: به نظر می آید باتوجه به بودجه ای که برای سال آینده بسته شده، در ابتدا کسری آنچنانی نداشته باشیم؛ ولی مطمئن باشید در بین راه مصوباتی را خواهیم داشت که با کسری روبرو خواهیم شد....

2 اسفند 1400

ارائه پیشنهادات کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه بودجه 1401 به کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهادات اعضای کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه بودجه 1401به کمیسیون تلفیق اطلاع داد.

9 بهمن 1400

ضرورت حفظ سلامت و نظارت مستمر بر فرایند یادگیری دانش آموزان

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: همیشه بر حفظ سلامت دانش آموزان و نظارت مستمر بر فرایند یادگیری آن ها تاکید می گردد.

11 آذر 1400

اجرای توافقنامه ایران و سوریه تا سه ماه آینده

پس از سفر قالیباف و هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، به کشور سوریه که با اهداف تجاری، پارلمانی و سیاسی انجام شد، رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی دقایقی قبل وارد تهران شدند.

17 مرداد 1400

وقتی تکلیف مجلس در دفاع از حقوق مردم تعیین نیست

کشور را خاموشی های پیاپی در بر گرفته و قطع برق با خشک سالی بی مانند در این گرمای طاقت فرسا همراه شده تا زندگی از آنچه تا قبل از تابستان بر مردم می گذشت، تحمل ناپذیرتر شود. کندشدن اینترنت در چند روز گذشته به خصوص هم زمان با قطعی برق، توسعه کرونا دلتا و قرمزشدن...

30 تیر 1400

ممنوعیت سفر بین استانی از 12 تا 17 خرداد

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت سفر بین استانی همزمان با تعطیلات نیمه خردادماه و برقراری جرایم 500 هزار تا یک میلیون تومانی برای تخلفات در این خصوص اطلاع داد.

23 تیر 1400

خبرنگاران شوراهای اسلامی تبلور اراده جمعی مردم و چند خبر دیگر از شمال اصفهان

کاشان - خبرنگاران - شوراهای اسلامی تبلور اراده جمعی مردم، تجلیل از کارگران کاشانی و خوشه های صنعتی انار و گیاهان دارویی در اردستان ایجاد می گردد از جمله خبرهای روز پنجشنبه منطقه شمال استان اصفهان است.

1 خرداد 1400

ظریف: انتظار نداشتم بایدن درباره برجام متفاوت از این رفتار کند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته رفتار دولت جدید آمریکا در خصوص برجام باعث غافلگیری او نشده و او انتظار این رفتار را داشته است.

9 اردیبهشت 1400

آیا ترامپ با متمم 25 قانون اساسی برکنار می شود؟

خبرنگاران : حادثه شورش طرفداران ترامپ و یورش آنها به کنگره آمریکا، دموکرات های خشمگین از ترامپ را بر آن داشت تا راهی برای برکناری او بیابند که یکی از آنها متمم 25 قانون اساسی ایالات متحده است.

26 بهمن 1399

فعالیت گروه آموزش گنج یابی در اصفهان واقعیت ندارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان با رد ادعای فعالیت گروه پوآرو برای آموزش گنج یابی در این استان گفت: پرونده قضایی برای عاملان آموزش میدانی گنج یابی در دادگاه بخش جرقویه این استان تشکیل شده است.

18 بهمن 1399

بودجه 230 میلیارد تومانی بخش فناوری فضایی در سال آینده

دولت با اختصاص مبلغی حدود 2 هزار و 300 میلیارد ریال به بخش فناوری فضایی کشور در لایحه بودجه سال 1400، قصد دارد بر توسعه فناوری های این حوزه تمرکز کند.

5 بهمن 1399

بودجه 1400 با بی مسئولیتی تمام بسته شد، دوران به به و چه چه گذشته

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، با اعلام اینکه بودجه 1400 با بی مسئولیتی تمام بسته شده و حداقل 320 هزار میلیارد تومان کسری دارد، گفت: دوران به به و چه چه گذشته و نمی گذاریم دولت پولی در جیب مردم بگذارد و 10 برابرش را بردارد.

3 بهمن 1399
تعداد: (26)