تئاتر

کوش آداسی بهتره یا آنتالیا؟ یک مقایسه دقیق و کامل

بگذارید حدس بزنم! مدتی است دلتان هوای سفر کرده. تصمیم دارید یک تعطیلات حسابی در شهری ساحلی بگذرانید. مقصدتان سواحل ترکیه است. اما این وسط یک دوراهی به جانتان افتاده: کوش آداسی بهتره یا آنتالیا؟

14 مرداد 1401

مرضیه برومند: مخاطبان شهرک کلیله ودمنه بچه ها دهه شصت هستند

مرضیه برومند این روز ها با شهرک کلیله ودمنه دوباره به خانه های ما آمده است؛ او سال­ هاست که با آثارش هم بچه ها و هم بزرگ سالان را مخاطب قرار می­ دهد. او هیچ وقت خودش را محدود به یک ژانر یا گروهی از مخاطبان ننموده، به اقتضای شرایط کوشش نموده است تا آیینه...

2 مرداد 1401

معرفی هتل 5 ستاره ماریوت در کلن

هتل ماریوت کلن | Cologne Marriott Hotelبا اقامت در این هتل 5 ستاره همه مکان ها و جاذبه های شهر کلن در نزدیکی شما قرار می گیرند. هتل ماریوت کلن Cologne Marriott Hotel تنها 900 متر از کلیسای جامع کلن و ایستگاه اصلی قطار فاصله دارد. هر اتاق دکوراسیون مخصوص به خود را داشته و تلویزیون...

28 فروردین 1401

نازنین بیاتی با رنگ مو و آرایش چشم متفاوت

خبرنگاران: نازنین بیاتی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

14 مهر 1400

نویسنده و کارگردان سینما بر اثر کرونا درگذشت

شهاب ملت خواه نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر دیده از دنیا فروبست.

2 مرداد 1400

معرفی و آنالیز بهترین پاساژها و مراکز خرید لباس در استانبول

کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری در دنیا هستند. در شهر استانبول جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها پاساژ ها و مراکز خرید هستند.

12 تیر 1400

اعلام برنامه سراسری اجرای آثار منتخب خیابانی همزمان با 3 خرداد ماه

اداره کل هنرهای نمایشی همزمان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر برنامه سراسری اجرای آثار منتخب خیابانی را معین کرد.

2 تیر 1400

نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش روی آنتن شبکه 5 سیما

تهران (پانا) - ویژه برنامه نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش باران خوش اندام از 26 اسفندماه تا 13 فروردین ماه 1400 به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

19 فروردین 1400

بهترین ژان والژان و خاص ترین عمروعاص

بهزاد فراهانی شاید جزو بازیگرهایی باشد که در نقش های مهمی که مهدی فتحی داشته با او همراه بوده و نقش مقابل هم را بازی نموده باشند.

13 فروردین 1400

مجسمه پری دریایی کوچولو نماد شهر کپنهاگ دانمارک، عکس

شاید بتوان معروف ترین مجسمه پری دریایی را مجسمه پری دریایی کوچولو برگرفته از قصه هانس کریستین اندرسن دانست که بر روی صخره ای در بندر کپنهاگ دانمارک نشسته است. این تندیس در 23 آگوست سال 2013 شاهد جشن یک صدمین سال زندگی اش بود.

26 مرداد 1399