اطلاعیه نو ایران خودرو درباره قیمت هایما ، قیمت هایما چه تغییری کرد؟

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی بیانیه خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، این مجموعه با هدف عملی نمودن تعهدات و رضایتمندی مشتریان، خودروهای هایما اس5 و هایما اس7 را با قیمت تعیین شده در زمان ثبت نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

اطلاعیه نو ایران خودرو درباره قیمت هایما ، قیمت هایما چه تغییری کرد؟

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا به نقل از خودرو بانک، مهدی خطیبی با بیان این که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نگران شایعات و فضاسازی ها منفی باشند، گفت: تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است و در این جهت تمام کوشش ها بر این است تا از هر گونه نارضایتی جلوگیری گردد.

خطیبی با اشاره به ایجاد شبهه و جریان سازی منفی و شبکه های دلالان بازار خودرو توضیح داد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو در کوشش است تا تعهدات خود را ایفا نماید اما به منظور جلب رضایت حواله داران هایما و برطرف نگرانی آنان، قیمت نو محصولات در حواله های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه التفاوت نیز براساس قیمت های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که قیمت گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، توضیح داد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش ها به جز حواله داران براساس مبالغ نو مصوب محاسبه خواهد شد.

در آخرین طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S7 و S5 در شهریور 1401 این دو خودرو به ترتیب با قیمت های 843 و 794 میلیون تومان به فروش رسیده است.

  • ایران خودرو افزایش قیمت هایما را تکذیب کرد

  • این خودروی پرطرفدار 200 میلیون تومان گران شد | پاسخ ایران خودرو

منبع: همشهری آنلاین

به "اطلاعیه نو ایران خودرو درباره قیمت هایما ، قیمت هایما چه تغییری کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه نو ایران خودرو درباره قیمت هایما ، قیمت هایما چه تغییری کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید