بازی های انیمه ای برتر: Kill la Kill If

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، انیمه کیل لا کیل (Kill la Kill) یکی از عناوین پیروز در سال 2013 بود. سبک طراحی بسیار خاص این انیمه باعث شد تا افراد در خصوص آن نظرات متفاوت داشته باشند. با اینحال کیل لا کیل به علت اکشن بسیار پتانسیل برای یک باز داشت. در سال 2019 نیز این بازی عرضه شد که البته با نظرات چندان مثبتی روبرو نشد. با اینحال در سبک فایتینگ یکی از بازی های خوب بوده که شما را درگیر خواهد نمود.

بازی های انیمه ای برتر: Kill la Kill If

بازی کیل لا کیل در سبک فایتینگ (Fighting) است. شما در این بازی در نقش ساتسوکی کریوین (Satsuki Kiryuin) بوده و باید با دشمنان مختلف بازی مبارزه کنید. هدف شما دسترسی به یک زره است که به شما قدرت بسیار زیادی می دهد. بازی کیل لا کیل از لحاظ فایتینگ شباهت زیادی با عناوین دیگر در این سبک دارد. با اینحال به علت وجود شخصیت های خاص انیمه کیل لا کیل توانست توجه هواداران را به خود جلب کند.

از طرفی داستان بازی نیز به طور کامل مانند داستان اصلی است. پس برای بسیاری از افراد یک یادآور خوب است. اکشن بازی نیز بسیار خوب طراحی شده و انیمیشن ها کاملاً دقیق هستند. بخش آنلاین نیز در بازی کیل لا کیل وجود دارد. شما در آن می توانید با افراد مختلفی رقابت نموده و از مبارزه آنلاین لذت ببرید. این بازی از لحاظ گرافیکی چندان سنگین نیست. به همین علت افراد زیادی می توانند آن را تجربه نمایند. همینطور اینکه هدف اصلی ساخت این بازی یادآوری انیمه پیروز کیل لا کیل بود. البته این بازی نتوانست پیروزیت انیمه را کسب کند با اینحال یک عنوان خوب در سبک مبارزه است.

در اصل به علت حالت خاص انیمه عناوین بسیاری در سبک فایتینگ بر اساس آن وجود دارند. با اینحال تعداد کمی خوب عمل نموده و اکثراً خسته نماینده هستند. با اینحال کیل لا کیل توانسته جذابیت خود را حفظ کند و از موارد خوب در سبک مبارزه باشد.

نام بازی: Kill la Kill - IF - The Game

تهیه نماینده: Arc System Works

سازنده: Aplus

سبک: مبارزه ای

پلتفرم: پلی استیشن 4، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های انیمه ای برتر: Kill la Kill If" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Kill la Kill If"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید