باغ موزه هرندی کرمان در مرحله بازسازی است

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، باغ موزه هرندی کرمان در مرحله بازسازی است.

باغ موزه هرندی کرمان در مرحله بازسازی است

فریدون فعالی اظهار کرد: خانه قرچه داغی و قسمتی از ضلع جنوبی حوض وسط باغ موزه هرندی را هم به عنوان بسته سرمایه گذاری تعریف نموده ایم تا آن را واگذار کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به فضای سبز این باغ تاریخی اشاره نمود و اضافه نمود: درباره فضای سبز با شهرداری صحبت نموده ایم و در مقطعی از شهرداری خواستیم برای احیای آن یاری کند تا شرایط برای استفاده آن به وسیله مردم شهر مهیا گردد. الان هم اعلام می کنم که میراث فرهنگی آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری فضای سبز باغ را احیا کند.

او در ادامه بیان نمود: در سفر هیات دولت، اعتبار ویژه ای برای این موضوع اختصاص داده ایم ولی سایر نهادها هم باید یاری نمایند. شاید فضای سبز در حوزه تخصصی ما نباشد و باید دیگر دستگاه ها نیز به ما یاری نمایند.

فعالی به درخت های باغ موزه هرندی نیز اشاره و گفت: کارشناسان این اداره کل که در باغ شاهزاده ماهان مستقر هستند و برای این باغ در زمینه درختان و فضای سبز آن فعالیت هایی را انجام می دهند، هرازگاهی نیز به باغ هرندی می آیند و مراقبت ها را انجام می دهند.

منبع: همگردی

به "باغ موزه هرندی کرمان در مرحله بازسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ موزه هرندی کرمان در مرحله بازسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید