برایم مهم نیست چه گفته، به جای فرار رو به جلو خودش را به روز کند!

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و نساجی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی شامگاه روز آدینه در استادیوم آزادی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید که فرهاد مجیدی در نشست خبری عنوان نمود که برخورد توپ به دست مدافع نساجی باید از سوی علیرضا فغانی پنالتی گرفته می شد.

برایم مهم نیست چه گفته، به جای فرار رو به جلو خودش را به روز کند!

فغانی که پس از مدتها به ایران برگشته و قضاوت این ملاقات را برعهده گرفت در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی گفت: فیلم بازی را دوباره دیدم و بر تصمیمی که گرفتم تاکید می کنم که آن صحنه هند نبود چرا که دست در حالت عادی قرار داشت.

وی در خصوص صحبت های سرمربی استقلال که گفته بود باید سیستم ویدئویی داوری وارد ایران گردد گفت: وقتی به استادیوم آزادی رفتم دیدم که حتی سیستم رادیویی و امکانات ابتدایی هم در اختیار داوران نیست. مسئولان کمیته داوران اول امکانات ابتدایی را برای داوران فراهم نمایند بعد بروند سراغ VAR.

فغانی که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حضور پیدا نموده بود، در خصوص ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر این که داور باید از استقلالی ها عذرخواهی کند گفت: این که نمی گردد هر داوری بخواهد اگر اشتباهی داشت عذرخواهی کند. ضمن این که آقای مجیدی بهتر است به جای فرار رو به جلو خودش را با قوانین داور به روز کند.

علیرضا فغانی تاکید نمود: من به این مسائل عادت دارم و اصلا برایم مهم نیست که ایشان چه گفته است. او می خواهد فشار را از روی خودش بردارد و به ما فشار وارد کند که اصلا برایم مهم نیست چون از این مسائل زیاد دیده ام.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برایم مهم نیست چه گفته، به جای فرار رو به جلو خودش را به روز کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایم مهم نیست چه گفته، به جای فرار رو به جلو خودش را به روز کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید