بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن ماه در یزد افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، به گزارش خبرنگارخبرنگاران در یزد، مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ در یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در محل این اداره کل برگزار گردید.

بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن ماه در یزد افتتاح می گردد

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: صنعت چاپ با وجود کرونا و بعضی از مسائل همچنان با قوت به کار خود ادامه می دهد.

وی اضافه نمود: طبق آمار رسمی وزارت فرهنگ وارشاد این استان به عنوان یکی از سرامدان صنعت چاپ در کشور است و با دارا بودن 118 چاپخانه در این زمینه فعالیت می نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اعلام کرد: این ظرفیت اتفاق مثبتی است که در تکنولوژی صنعت چاپ باعث شده که در خیلی از موارد صادر کننده محصولات چاپی شویم.

جوادیان زاده گفت: بزرگترین چاپخانه اُفست کشور در یزد طی بهمن ماه افتتاح می گردد.

وی اضافه نمود: ایجاد شهرک چاپ، لزوما ارتقای چاپخانه های سنتی از جمله مواردی است که بایستی با حضور مسئولان استانی برنامه ریزی گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اعلام کرد: دولت حتما باید با تسهیلات تعریف شده یاری کند تا این ارتقای صنعت چاپ در استان امکان پذیر گردد.

جوادیان زاده گفت: حوزه صنعت چاپ، حوزه سرمایه بری است که دولت حتما به یاری این صنعت بیاید.

در انتها این مراسم از برگزیدگان صنعت چاپ تجلیل شد که اسامی آنها به توضیح زیر است:

در بخش کارگران، مدیران داخلی، پیشکسوتان و کارگران فنی چاپخانه ها، حجت میرشمسی، سعید شایق، مصطفی سعیدنیا، محمود شادکامی انتخاب شدند و در بخش چاپخانه های نمونه نیز چاپخانه نگارفن، حسن نجیب و چاپخانه سینا نیز روح الله فرح انتخاب شدند.

در بخش چاپخانه های شهرستانی نیز فلاح مدیر مسئول چاپ فجر تفت تجلیل شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن ماه در یزد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن ماه در یزد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید