تلاش فرنگی کار المپیکی برای جبران ناکامی و بدشانسی

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، علیرضا نجاتی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی های المپیک توکیو را می توان یکی از بزرگترین ناکامان کاروان کشتی ایران در این بازی ها خواند. او که در رقابت های جهانی 2019 نورسلطان خوش درخشید و با کسب مدال برنز به یکی از پدیده های کشتی فرنگی تبدیل شد، در المپیک 2020 توکیو نتوانست عرض اندام کند و در همان گام نخست حذف شد.

تلاش فرنگی کار المپیکی برای جبران ناکامی و بدشانسی

هر چند که او معتقد بود این ناکامی به دلیل بدشانسی، ابتلا به بیماری و همچنین مصرف داروهای مختلف رخ داد، اما اهالی کشتی از او انتظار داشتند در المپیک توکیو به روی سکو برود.

علیرضا نجاتی با توجه به این اتفاقات در نظر دارد دوباره با حضور در چرخه انتخابی استارت بزند و این بار در وزن 63 کیلوگرم به ترکیب تیم ملی بازگردد. او که این روزها زیر نظر روح الله میکائیلی در زادگاهش یعنی شهر قم تمرین می کند باید کار خود را با حضور در جام تختی آغاز کند.

ملی پوش المپیکی ایران در خصوص آخرین وضعیتش گفت: هر چند قرار است در وزن 63 کیلو کشتی بگیرم، اما همچنان تابع نظر کادر فنی تیم ملی هستم تا مربیان در خصوص وزنم و مسابقاتی که باید در آن شرکت کنم، تصمیم گیری کنند. چرخه انتخابی برای ما کاملاً مشخص است و می دانیم که کجا باید کشتی بگیریم. ضمن اینکه فکر می کنم نفرات برتر جام تختی هم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی به فراز و نشیب هایی که در سال 2021 با آنها دست به گریبان بود اشاره کرد و گفت: بعد از جهانی سال 2019 دیگر نتوانستم مدالی بگیرم، چراکه اتفاقاتی افتاد که واقعاً دست خودم نبود. مدام با بدشانسی روبرو بودم و با بیماری و آسیب دیدگی روبرو شدم که به ناچار باید آنتی بیوتیک مصرف می کردم. طبیعتاً همین مسائل باعث شد تا در المپیک هم دچار مشکل شوم که البته این اتفاقات در ورزش حرفه ای، طبیعی است.

نجاتی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم با خاتمه یافتن دوران بدشانسی و ناکامی، روزهای خوب و موفقی را در سال 2022 داشته باشم و مطمئناً برای رسیدن به اهدافم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تلاش فرنگی کار المپیکی برای جبران ناکامی و بدشانسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش فرنگی کار المپیکی برای جبران ناکامی و بدشانسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید