دو ملی پوش پرسپولیس به یک قدمی فسخ قرارداد رسیدند

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، تهران (پانا) - چند بازیکن پرسپولیس قصد دارند در صورت ادامه مسائل اقتصادی، قراردادشان را با این تیم فسخ نمایند.

دو ملی پوش پرسپولیس به یک قدمی فسخ قرارداد رسیدند

به گزارش خبرورزشی، صبح امروز خبری منتشر شد که 2 بازیکن پرسپولیس به علت مسائل اقتصادی و نگرفتن مطالباتشان قصد دارند قراردادشان را به صورت یکطرفه فسخ نمایند. این نفرات گویا با پیشنهاداتی از تیم های عربی روبرو شدند و می خواهند با ترک پرسپولیس راهی این تیم ها شوند. بازیکنان پرسپولیس که تا به امروز بین 25 الی 28 درصد از قراردادهای خود را دریافت نموده اند انتظار مبلغی بسیار بیشتر دارند تا در جابجایی زمستانی پول قابل توجهی را دریافت نمایند اما همچنان خبری از این واریزی به حساب هایشان نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود 8 الی 10 درصد پول گرفته اند همچنان بدون حضور سرمربی تمرین می نمایند اما منتظر هستند تا درویش بتواند وعده خود به یحیی را بابت پرداخت مطالبات برآورده کند.

در این بین دو بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از لیگ های حاشیه خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان دنبال راه چاره برای فسخ یکطرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن در حالی رایزنی برای جدایی از پرسپولیس را پیگیر هستند که نمی خواهند با موج نقدها طرفداران تیم روبرو شوند. شنیده های ما حاکی از آن است که این دو بازیکن هر دو ملی پوش هستند و همین حالا هم در اردوی تیم ملی حضور دارند. 2 بازیکنی که حضورشان برای پرسپولیس بسیار مهم است و اگر آن ها بخواهند قراردادشان را فسخ نمایند، قطعا با اعتراض شدید طرفداران پرسپولیس روبرو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دو ملی پوش پرسپولیس به یک قدمی فسخ قرارداد رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ملی پوش پرسپولیس به یک قدمی فسخ قرارداد رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید