اخبار اقتصادی

آزمایش نو ناسا بشر را به منشا کیهان می برد!، عکس

یک آزمایش ابتکاری که روی ماموریت سایک ناسا کار می کرد، با موفقیت دورترین نمایش ارتباطات لیزری، به اولین نقطه عطف مهم خود رسید. این نمایش فناوری روزی می تواند به ماموریت های ناسا یاری کند تا در اعماق فضا کاوش نمایند و اکتشافات بیشتری در خصوص منشا کیهان...

6 آذر 1402

ناصرالدین شاه در فرنگ، وقتی شاه قاجار شوالیه انگلیس شد

ناصرالدین شاه نخستین پادشاه ایران بود که به اروپا مسافرت کرد. وی در اولین سفر خود به بریتانیا به لقب شوالیه انجمن گارتر (بالاترین مقام سلحشوری بریتانیا) نائل آمد.

26 تیر 1402

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران

فیس لیفت لکسوس ES با تغییراتی جزئی برای سال 2024 معرفی گشت. خودرویی بسیار باکیفیت که نسل قبل آن در ایران حضور داشت و توانست بسیار پیروز ظاهر شود.

13 تیر 1402

گوشی با جک هدفون یا بدون آن؛ همچنان مسئله این است!

روزی روزگاری برای گوش دادن به موسیقی، چاره ای جز استفاده از جک هدفون نداشتیم. اما در سال 2001 فناوری بلوتوث به گوشی ها راه پیدا کرد و برای همیشه نحوه گوش دادن به موسیقی را تغییر داد. طی سال های بعدی این فناوری بسیار بهتر است و همچنان بلوتوث در زمینه هدفون...

29 فروردین 1402

معرفی رسمی گلکسی های A54 و A34 ، مشخصات این گوشی ها چیست؟

شرکت سامسونگ به صورت رسمی دو گوشی میان رده نو خود را معرفی کرد و بدین ترتیب مشخصات آنها نیز اعلام شد.

24 اسفند 1401

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

14 اسفند 1401

نگرانی های محیط زیستی سد چم شیر رفع شده است

وزیر نیرو گفت: اخیرا شاهد حضور یک تیم نظارتی از سازمان حفاظت محیط زیست در پروژه سد چم شیر بودیم، گزارش خودشان را منتشر کردند و نگرانی هایی که در این رابطه به وسیله کارشناسان مطرح شده بود، به وسیله گزارش این گروه اعزامی رفع شده است.

2 بهمن 1401

11 لپتاپ برگزیده 2022 که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید

در این مطلب به معرفی 11 لپتاپ برگزیده سال 2022 می پردازیم که توانسته اند در فروشگاه خبرنگاران بیشترین فروش را داشته باشند و در بازار جهانی هم توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایند.

25 دی 1401

بدورم عروس ترکیه را بیشتر بشناسید

بدروم یکی از این شهرهاست که آوازه زیبایی آن بعنوان عروس ترکیه در تمام جهان پیچیده است.

19 دی 1401

این ربات توییتر می تواند عکس های سیاه و سفید را در چند ثانیه رنگی کند

Colorize Bot یک ابزار کارای توییتر است که با استفاده از هوش مصنوعی (AI) عکس های سیاه و سفید را به رنگی تبدیل می کند.

12 آذر 1401

(ویدو) قیمت توپ جام جهانی قطر به پول ایران چند؟

شرکت آدیداس نام توپ جام جهانی قطر را الرحله گذاشته و می گوید سریع ترین توپی است که در تاریخ مسابقات جام جهانی مورد استفاده قرار گرفته و به طور خاص برای دیدارهایی که سرعت بسیار بالایی دارند طراحی شده است.

3 آذر 1401

25 مدل لوستر سقفی شیک و زیبا در طرح های [ کلاسیک، مدرن ] امروزی

لوسترهای سقفی طوری طراحی می شوند که حس شناور بودن و بی وزنی را در هر محیطی که نصب می شوند بوجود می آورند. در انتخاب مدل لوستر سقفی یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند مقدار آنها است. اگر لوستری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ باشد، بر محیط...

1 آذر 1401

از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید

ایسنا/ این خبر به جهت اینکه از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید، برای شما نگارش شده است.

20 آبان 1401

بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی چه امکاناتی دارد؟

امکانات بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی فراتر از حد تصور شماست، بعضی از ایرلاین های خارجی خدماتی فراتر از یک هتل پنج ستاره را به مسافران بخش فرست کلاس هواپیما ارائه می دهند.

18 آبان 1401

فراوری 2 هزار و 200 کیلوگرم زعفران در استان

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان گفت : اکنون در استان 2 هزار و 200 کیلوگرم زعفران در قالب 4200 هکتار فراوری می گردد.

12 آبان 1401

شربت های آنتی بیوتیک بچه ها از هفته آینده توزیع می گردد

تا سرانجام هفته جاری محموله شربت های آنتی بیوتیک بچه ها وارد کشور و توزیع آن از اوایل هفته آینده آغاز می گردد.

5 آبان 1401

پرش سه گام در تکنولوژی فراوری مس اتفاق افتاده است

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران گفت: با تکنولوژی تازه در فراوری مس تا به امروز 7 تن توان ورود خوراک را داشتیم که به فراوری 600 هزارتن کنسانتره می انجامد.

28 مهر 1401

مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد

پس از عرضه طیف وسیعی از گوشی های سری ردمی نوت 11 در هند و سایر بازارها، به نظر می رسد ردمی آماده معرفی سری ردمی نوت 12 است. اما طبق معمول، محصولات این شرکت ابتدا در چین عرضه خواهند شد و سپس به تدریج به بازارهای دیگر از جمله هند توسعه خواهند یافت. در هفته های...

26 مهر 1401

چگونه رقم قبض آب خود را کم کنید؟

موثرترین اقدامات قطع و وصل آب هنگام استفاده اعم از مسواک زدن، شستشو، حمام کردن و شستشو به جای استفاده بی وقفه از جریان آب است.

24 مهر 1401

26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی

بیش از 2000 خودروی صفر کیلومتر وارداتی به دلایل متعدد در بنادر و پارکینگ های گمرک در حال خاک خوردن بودند و سازمان اموال تملیکی برای جلوگیری از تضییع این خودروها توانسته جواز فروش بیش از نیمی از آن ها را دریافت نموده و دور نخست مزایده خودروهای وارداتی رسوبی...

22 مهر 1401
تعداد: (253)