بدورم عروس ترکیه را بیشتر بشناسید

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، بدروم یکی از این شهرهاست که آوازه زیبایی آن بعنوان عروس ترکیه در تمام جهان پیچیده است.

بدورم عروس ترکیه را بیشتر بشناسید

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، سال هاست که کشور ترکیه و شهرهای توریستی آن در فهرست برترین مقاصد گردشگری تور خارجی قرار گرفته اند؛ شهرهایی مهم و توریستی که علاوه بر زیبایی طبیعی، امکاناتی عالی و درجه یک نیز برای گردشگران فراهم می نمایند؛ حالا بدروم یکی از این شهرهاست که آوازه زیبایی آن بعنوان عروس ترکیه در تمام جهان پیچیده است. تور بدروم فرصت خوبی برای تجربه سفر به شهری ساحلی و آرام است و فضای این شهر زیبایی خیره نماینده ای دارد. احتمالا تصاویر خانه هایی سفید با ناودان های آبی و گل های کاغذی صورتی که از دیوار خانه ها آویزان شده است را دیده اید. تصاویری رویایی که هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید! این همان بدروم زیبا است.

تور بدروم هواداران زیادی از سراسر جهان دارد و بسیاری آن را برای استراحت کردن و آرامش فضای شهر انتخاب می نمایند. البته به این معنا نیست که از مراکز خرید یا هتل های لوکس خبری نباشد! اتفاقا می توانید اقامتی عالی و بی نظیر را در برترین هتل های بدروم تجربه کنید. به طور کل می توان گفت بدروم شهر خیلی گرانی برای مسافران نیست، با این حال قبل از هر چیزی هزینه تور بدروم به خود شما باز می گردد. انتخاب های شما تعیین می نماید که سفری گران یا مقرون به صرفه داشته باشید! هتل های 5 ستاره بدروم با خدمات all و uall هزینه های بالاتری دارند. بر عکس انتخاب هتل های 4 ستاره و 3 ستاره هزینه های سفرتان را کاهش می دهد و در خصوص خرید بلیط هواپیما هم باید بدانید سفر با شرکت های هوایی خارجی هزینه بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که در آژانس مسافرتی سفریار آریا شما می توانید متنوع ترین تورهای بدروم ترکیه را پیدا کنید و مهمتر اینکه با توجه به هفتگی بودن پروازهای تهران به بودروم، تمامی تورهای این شهر به صورت 6 شب و 7 روز در این مجموعه مسافرتی برگزار می شوند. البته اگر مدت زمان کمتری در بدروم اقامت داشته باشید، می توانید با مشاوران سفر آژانس گردشگری سفریار هماهنگ کنید تا برای برگشت زودهنگام شما، نسبت به رزرو پروازهای ایرلاین خارجی اقدام نمایید. خوب مشکل این پروازها این است که قیمت خیلی بیشتری نسبت به ایرلاین های ایرانی دارند و بعضا یک یا دو بار در مسیر توقف می نمایند. مهمتر اینکه سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند این است که پروازهای بدروم با کدام ایرلاین ها انجام می گردد؟ ایرلاین های ایران ایرتور و آسمان مسئولیت پروازهای بدروم را به عهده دارند و تمامی پروازهای این دو ایرلاین به صورت مستقیم و هفتگی (یک بار در هفته) انجام می گردد. جهت اطلاع از قیمت تور بدروم و رزرو آن می توانید به وسیله راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان سفریار تماس برقرار کنید. مشاوران سفر این آژانس، شما را جهت انتخاب بهتر زمان، هواپیما و هتل هدایت خواهند کرد و تمامی آن ها را رزرو و هماهنگ می نمایند.

در ادامه با توجه به نزدیکی فصل بهار اگر قصد دارید نوروز 1402 سال جاری به شهر ساحلی و زیبای بدروم سفر کنید مهم است بدانید که پروازهای داخلی نظیر ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و پروازهای خارجی از جمله ترکیش و پگاسوس از ایرلاین هایی هستند که پروازهای تهران بدروم را در بازه زمانی تعطیلات عید نوروز به صورت مستقیم انجام می دهند. بنابراین می توانید در سامانه رزرو بلیط هواپیما پرواز مورد نظرتان را با توجه به بودجه مورد نظر انتخاب نموده و رزرو کنید. برای خرید تور بدروم نوروز به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به وسیله سایت سفریار می توانید اقدام کنید.

سفریار، سامانه رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما خارجی و داخلی به صورت چارتر و سیستمی است و امکان رزرو تورهای مسافرتی متنوع را نیز به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می نماید. در صورت تمایل به سفر به شهر زیبای بدروم با تور بدروم در تعطیلات نوروزی از مبدأ تهران و سایر استان ها مثل شیراز، مشهد، اصفهان و ... می توانید به صورت آنلاین و با چند کلیک اقدام به خرید تور خود از آژانس سفریار نمایید. در آخر افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای بدروم هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به سایت سفریار به آدرس safaryaar.com مراجعه نمایید.

منبع: دنیای سفر

به "بدورم عروس ترکیه را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدورم عروس ترکیه را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید