سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شد
به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سامانه مدیریت درخواست ها و رسیدگی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نرم افزار جیرا، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش بین از شروع به کار سامانه مدیریت درخواست ها و رسیدگی به شکایات این دانشگاه اطلاع داد.
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: این سامانه در راستای ارتقای حقوق شهروندی و اجرای دولت الکترونیک و افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات، روان سازی امور اداری، ارتقای سطح شفافیت و امکان رهگیری و رصد دقیق شکایات و دریافت گزارش سو مدیریت ها یا موارد نقض حقوق شهروندی، فعال سازی شد.
گفتنی است از ابتدای امسال کلیه درخواست ها و شکایات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط به وسیله سامانه مذکور به آدرس https://ticket.uast.ac.ir قابل دریافت بوده و با توجه به لینک شدن این سامانه با سامانه اتوماسیون اداری وزارت علوم و قابلیت پیگیری برخط شکایات و گزارش ها و بالاخص با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و منع آمد و شد در ادارات، از پذیرش شکایات و اعلام تخلف و موارد نقض حقوق شهروندی و تخلفات پژوهشی و علمی به صورت فیزیکی و کاغذی امتناع کرده و موارد فوق صرفاً به وسیله سامانه مذکور قابل دریافت و پیگیری خواهد بود.
منبع: خبرگزاری دانشجو