عکس ، نمایشگر عجیب و متفاوت آیفون 15

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، دیجیاتو نوشت: اپل ممکن است در گوشی آیفون 15 پرو مکس از نمایشگر جدیدی با حداکثر روشنایی 2500 نیت استفاده کند.

عکس ، نمایشگر عجیب و متفاوت آیفون 15

در گزارش های نوی گفته شده است که اپل میخواهد روشنایی نمایشگر آیفون 15 پرو مکس را افزایش دهد. درحال حاضر، نمایشگر آیفون 14 پرو مکس می تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت دست پیدا کند، اما شایعات نو حاکی از آن هستند که حداکثر روشنایی نسل بعدی اش به 2500 نیت خواهد رسید.

حساب ShrimpApplePro در توییتر که قبلاً به پشتیبانی از 6 گیگابایت رم به وسیله تمام مدل های آیفون 14 اشاره نموده بود، اکنون این شایعه نو را اعلام نموده است. بعلاوه به گفته او، مدل های پرو آیفون 15 دارای طراحی نو زیبایی خواهند بود که شامل لبه های خمیده، حاشیه های باریک تر و بدنه ای از جنس تیتانیوم می گردد.

نمایشگر نو و روشن تر آیفون 15 پرو مکس

او در توییت خود شرح می دهد که اپل می تواند در گوشی آیفون 15 پرو مکس از نسل بعدی نمایشگر سامسونگ با حداکثر روشنایی 2500 نیت استفاده کند. بااین حال، این گزارش درحال حاضر بسیار مبهم است؛ زیرا ShrimpApplePro ادعا نموده که این دستگاه می تواند به طور بالقوه از نمایشگر پیشرفته سامسونگ بهره ببرد.

علاوه براین، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر به 9to5Mac شرح داده است که هنوز چیزی در خصوص این تغییر نشنیده. در گزارش این سایت بیان شده است که اپل با یاری چند روش دیگر می تواند بدون استفاده از یک نمایشگر کاملاً نو، روشنایی دستگاه خود را افزایش دهد. ازجمله این روش ها به استفاده از آرایه چند لنز (MLA) اشاره نمود؛ فناوری ای که روشنایی خروجی را در نمایشگرهای کوچک تر افزایش می دهد.

آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس هر دو دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت برای استفاده معمولی هستند. هنگام مشاهده محتوای HDR، مقدار روشنایی هر دو دستگاه می تواند به 1600 نیت برسد. در محیط های بیرونی نیز نمایشگر آن ها حداکثر روشنایی 2000 نیت را به کاربر ارائه می نماید. برای مقایسه، آیفون 13 پرو حداکثر روشنایی 1000 نیت (استفاده معمولی) و حداکثر روشنایی 1200 نیت (HDR) را در اختیار کاربران قرار می دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، نمایشگر عجیب و متفاوت آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نمایشگر عجیب و متفاوت آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید