فروش تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش بازی مبارزه ای تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور نموده است.

فروش تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور کرد

تکن (Tekken) یکی از محبوب ترین سری بازی های مبارزه ای در دهه گذشته بوده است و با هفتمین نسخه، پیروزیتی بزرگ در فضای ژانر مبارزه ای کسب کرد. این نسخه که به علت مکانیک ها و لیست مبارزان متنوعش مورد تحسین نهاده شد، پس از عرضه پشتیبانی و بسته های الحاقی زیادی دریافت کرد. این شامل انواع مبارزان مهمان مانند نوکتیس (Noctis) از فاینال فانتزی 15، گیز هاوارد (Geese Howard) از فیتال فیوری و حتی نگان از واکینگ دد می گردد. حال به تازگی کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، تهیه کننده این سری مشهور، نقطه عطف تازهی را در فروش بازی اعلام نموده است.

این پیروزیت بزرگ برای تکن 7 در فروش بازی که بالاتر از هر نسخه قبلی محسوب می گردد، جای تحسین دارد. مقدار فروش قبلی ثبت شده برای بازی، 8 میلیون نسخه بود که پس از انتشار نسخه های دیجیتالی تازه بازی نظیر نسخه Definitive با افزایش فروش روبرو شد. اکنون این سری از آستانه فروش دیگری عبور نموده است و این نه تنها آن را به یکی از پرفروش ترین آثار این سری بلکه به یکی از پرفروش ترین بازی های مبارزه ای تاریخ تبدیل می نماید.

هارادا به تازگی در توییتر اظهار داشته که بازی پیروز به فروش بیش از 10 میلیون نسخه شده است. این آمار بعلاوه به این معنی است که کل سری تکن تا به امروز بیش از 54 میلیون نسخه فروخته است. او بعلاوه از هواداران برای حمایت طولانی مدت آن ها تشکر کرد. از طرفی با توجه به آمار فروش تازه، تکن 7 ششمین بازی مبارزه ای پرفروش تاریخ است و در میان بعضی از بازی های پیروز دیگر مانند استریت فایتر 2 قرار می گیرد. از دیگر بازی های برتر می توان به مورتال کامبت 11، Super Smash Bros. Brawl و مورتال کامبت ایکس اشاره نمود.

با پشتیبانی از تکن 7، باندای نامکو بعلاوه روی نسخه تازه این بازی یعنی تکن 8 کار می نماید که به نظر قرار است تحولی را در این سری حداقل از نظر بصری ایجاد کند. این بازی شش ماه پس از وقایع بازی قبلی و پس از شکست هیهاچی میشیما به دست کازویا اتفاق می افتد؛ جایی که جین کازاما در یک مبارزه مورد انتظار به مصاف پدرش خواهد رفت.

تکن 7 در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Destructiod

ماوس پد هومرو طرح بازی Tekken مدل A2390

15 %

54,000

46,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,180,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

32,273,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید