کسب و کار

دستگاه تصفیه آب چگونه کار میکند؟

آیا تا حالا به این فکر کرده اید که دستگاه تصفیه آب چگونه کار میکند؟ آیا می دانید فیلترهای دستگاه تصفیه آب به چه روشی آلاینده ها را از بین می برند؟ نوشیدن آب سالم و خوش طعم نعمت بزرگی است که با کمک دستگاه تصفیه آب خانگی نصیب ما می شود.

6 اسفند 1402

آغاز واریز وجه برای متقاضیان دو طرح پیش فروش سایپا ، نوع خودروها، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

از امروز سه شنبه امکان واریز وجه پیش پرداخت برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی محصول ساینا S و همچنین منتخبان عادی متقاضی دو محصول کوییک R دنده ای و ساینا S که اولویت دریافت (هر دو طرح) زمستان 1402 اخذ کرده و روز گذشته (دوم مرداد ماه) پیامک دریافت کرده اند،...

3 مرداد 1402

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران

فیس لیفت لکسوس ES با تغییراتی جزئی برای سال 2024 معرفی گشت. خودرویی بسیار باکیفیت که نسل قبل آن در ایران حضور داشت و توانست بسیار پیروز ظاهر شود.

13 تیر 1402

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی 9 کتاب پرفروش را تجدید چاپ کرد

به گزارش خبرنگاران ؛ انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نه عنوان کتاب پر فروش خود را تجدید چاپ نموده و به نمایشگاه کتاب تهران آورده است.

25 اردیبهشت 1402

زلزله 4.3 ریشتری در اصفهان

این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین در ساعت 13 و 32 دقیقه امروز ثبت شده است. تیم های ارزیابی به منطقه ها اعزام شدند و متعاقباً خسارات احتمالی اعلام خواهد شد.

4 اردیبهشت 1402

تکلیف وریا غفوری در فولاد معین شد

با آغاز نقل وانتقالات در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، شایعاتی مبنی بر جدایی وریا غفوری از فولاد خوزرستان انتشار یافت اما گفته می گردد این باشگاه در حال حاضر قصدی برای فروش این بازیکن ندارد.

4 بهمن 1401

11 لپتاپ برگزیده 2022 که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید

در این مطلب به معرفی 11 لپتاپ برگزیده سال 2022 می پردازیم که توانسته اند در فروشگاه خبرنگاران بیشترین فروش را داشته باشند و در بازار جهانی هم توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایند.

25 دی 1401

فروش تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش بازی مبارزه ای تکن 7 از 10 میلیون نسخه عبور نموده است.

13 دی 1401

بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی چه امکاناتی دارد؟

امکانات بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین های خارجی فراتر از حد تصور شماست، بعضی از ایرلاین های خارجی خدماتی فراتر از یک هتل پنج ستاره را به مسافران بخش فرست کلاس هواپیما ارائه می دهند.

18 آبان 1401

زندگی در میان زباله ها در هپی لند

ساکنان یکی از فقیرترین محله های فقیرنشین فیلیپین با جمع آوری زباله ها و فروش آنچه پیدا می نمایند به فروشگاه های بازیافت منطقه عایدی کسب می نمایند.

2 آبان 1401

26 مهرماه زمان برگزاری دور دوم مزایده خودروهای وارداتی

بیش از 2000 خودروی صفر کیلومتر وارداتی به دلایل متعدد در بنادر و پارکینگ های گمرک در حال خاک خوردن بودند و سازمان اموال تملیکی برای جلوگیری از تضییع این خودروها توانسته جواز فروش بیش از نیمی از آن ها را دریافت نموده و دور نخست مزایده خودروهای وارداتی رسوبی...

22 مهر 1401

جیلی سهام استون مارتین را می خرد ، برندهای مطرح اروپایی در چنگ چینی ها

دیجیاتو نوشت: اوایل سال جاری بود که شرکت استون مارتین لاگوندا، پیشنهاد جیلی و InvestIndustrial را برای سرمایه گذاری رد کرد. این کمپانی 109 ساله انگلیسی در آن مقطع اعتقاد داشت پیشنهادات دریافتی، جذابیت ندارند و فرصت بهتری برای بهبود شرایط سرمایه سهامداران ایجاد...

15 مهر 1401

مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟

شهروندان ترکیه مزایا و تسهیلاتی دارند که مسلما یک جهانگرد از آن بی بهره است؛ شما نیز با دریافت اقامت ترکیه می توانید از این مزایا برخوردار باشید. اما این مزایا چه هستند و به چه کارمان می آیند؟

29 شهریور 1401

اطلاعیه نو ایران خودرو درباره قیمت هایما ، قیمت هایما چه تغییری کرد؟

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی بیانیه خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، این مجموعه با هدف عملی نمودن تعهدات و رضایتمندی مشتریان، خودروهای هایما اس5 و هایما اس7 را با قیمت تعیین شده در زمان ثبت نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد...

25 شهریور 1401

11 ترفند خانه داری مخصوص نوعروسان

خانه داری مثل هر شغل دیگری سختی ها و فوت و فن خودش را دارد. در این مطلب چند نکته آورده شده تا از کار خانه زده نشوید.

1 شهریور 1401

افزایش ظهور اَبَر میکروب ها: مقابله با بحران مقاومت آنتی بیوتیکی

در حالی که تحقیقات پزشکی به ما در غلبه کردن بر بسیاری از تهدیدات سلامتی یاری نموده است، اکنون با یک نوع بحران تازه روبرو هستیم: بسیاری از باکتری ها خطرناک در برابر داروها مقاوم شدند، بدین معنی که آنها می توانند در برابر داروها مقاومت و با آن مقابله نمایند....

22 مرداد 1401

دهکده ارواح جاذبه گردشگری چین شد

دهکده دور افتاده هوتووان که تمام خانه هایش پوشیده از گیاهان سبز است، به یکی از نقاط گردشگری چین تبدیل شده است.

20 مرداد 1401

آیفون 14 پرو و 4 قابلیت جذابی که آن را ارزشمندتر از مدل استاندارد می نماید

اگرچه مدل استاندارد آیفون همواره از سوی کاربران مورد توجه قرار می گرفته و عنوان پرفروش ترین آیفون را از آن خود می نموده اما سال جاری آیفون 14 پرو حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

16 مرداد 1401

مشخصات و ویژگی های هواوی B618: برترین مودم 4G رومیزی در ایران

مودم به روز، قدرتمند و بین المللی هواوی B618 دوباره در ایران رویت شد!

15 مرداد 1401

خاوه ، روستایی برای همراهی تاریخ و طبیعت در استان تهران

خاوه را باید یکی از منحصر به فردترین روستاهای استان تهران دانست، با خیابان ورودی درختی؛ و قلعه و بقعه ای که به ثبت آثار ملی رسیده است. ورودی روستای خاوه، یکی از منحصر به فردترین خیابان های درختی در روستاهای شهرستان های تهران است و درختان درهم تنیده زبان...

11 مرداد 1401
تعداد: (139)