11 ترفند خانه داری مخصوص نوعروسان

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، خانه داری مثل هر شغل دیگری سختی ها و فوت و فن خودش را دارد. در این مطلب چند نکته آورده شده تا از کار خانه زده نشوید.

11 ترفند خانه داری مخصوص نوعروسان

اگرچه خانه داری برای نوعروسان و همه کسانی که مستقل می شوند، تجربه ای تازه است ولی عادت کردن به آن احتیاج به زمان دارد، بنابراین بد نیست این نوعروسان نکات لازم را در ابتدای زندگی خود بدانند تا از کار خانه زده نگردد. وبلاگ نرم افزار جیرا در ادامه به 11 ترفند خانه داری اشاره می نماید که شما را در مقابل خانواده همسر سربلند می نمایند.

ترفندهای خانه داری مخصوص کدبانوها

  • برترین روش برای خنک نگهداشتن شربت ها در تابستان استفاده از گیلاس، آلبالو یا انگور یخ زده است. با استفاده از این میوه ها دیگر آب شدن یخ ها موجب تغییر طعم و بی مزه شدن شربت نمی گردد.
  • میوه ها و سبزی ها را تنها در شرایطی که تصمیم دارید آن ها را میل کنید یا برای تهیه غذا و دسر از آن ها بهره ببرید، بشویید. در غیر این صورت آ ن ها خیلی زود فاسد می شوند.
  • برای از بین بردن بوی بد چاه بهتر است میزانی جوش شیرین را با پودر ماشین لباسشویی ترکیب نموده و آن را با فشار آب داغ داخل لوله ها بریزید.
  • اگر شست وشوی پرده ها را در منزل انجام می دهید به خاطر داشته باشید به جای آن که آن ها را تا نموده یا در سبد رخت ها قرار دهید تا خشک گردد آن ها را به صورت نمدار از محلی مناسب آویزان کنید تا بدون احتیاج به اتو کشیدن قابل استفاده باشند.
  • برای صرفه جویی در مصرف آب به یاد داشته باشید که اگر در خانه تان آکواریوم دارید آب آن را دور نریزید. از آن برای آبیاری درختان، باغچه و گلدان های خود بهره ببرید.
  • اگر چای روی لباس و رومیزی شما ریخته و امکان شست وشوی فوری آن مقدور نیست خیلی سریع پارچه ای تمیز را با پودر لباسشویی و آب مخلوط کنید و آن را روی پارچه یا پیراهن تان بکشید.
  • برای جلوگیری از فاسد شدن سبزی ها آن ها را در بخشی جداگانه و دور از انواع گوشت های قرمز و سفید قرار دهید.
  • ادویه ها و سبزی های معطر را حتما در ظروف شیشه ای در بسته نگه دارید تا بو و طعم آن ها از بین نرود. شیشه سس های مایونز برترین وسیله برای نگهداری این ادویه ها هستند.
  • یکی از شیوه های پیشگیری از شپشک زدن برنج، مخلوط کردن کیسه برنج با نمک است. این کار مانع از وجود حشرات در برنج می گردد.
  • اسفنج هایی را که برای شست وشوی ظرف ها استفاده می کنید هر از گاهی ضدعفونی کنید. برترین کار برای ضدعفونی کردن آن ها جوشاندن اسفنج ها درون ظرف آب به مدت نیم ساعت است.
  • یکی از برترین شیوه ها برای راحت کندن کاغذ دیواری آن است که با یاری دستمال و محلول سرکه و آب به میزان مساوی روی کاغذ دیواری را خیس کنید و با دستمال آن قدر روی کاغذ دیواری بکشید تا به راحتی و بدون آسیب زدن به دیوار از آن جدا گردد. اگر در پی کسب عایدی بیشتر هستید مطلب پرعایدیترین شغل های پاره وقت در ایران را از دست ندهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 جمجمه جعلی و شگفت انگیز تاریخ! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "11 ترفند خانه داری مخصوص نوعروسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 ترفند خانه داری مخصوص نوعروسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید