مسعود بهبهانی نیا، نویسنده سریال های کیمیا و خاک سرخ درگذشت

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، محمدرضا شفیعی تهیه کننده سریال کیمیا خبر درگذشت مسعود بهبهانی نیا نویسنده سریال های طولانی و پربیننده تلویزیون را تأیید و علت فوت را ایست قلبی بیان کرد.

مسعود بهبهانی نیا، نویسنده سریال های کیمیا و خاک سرخ درگذشت

به گزارش تسنیم؛ مسعود بهبهانی نیا با کوله باری از فیلمنامه های عظیم و به یادماندنی، به علت ایست قلبی از میان ما رفت. او نویسندگی آثاری، چون نرگس، نفس سنگ، خاک سرخ، کارآگاهان، ترانه مادری، کیمیا، فاصله ها، صبح نزدیک است و … را در کارنامه کاری خود دارد.

او این روز ها سریال برف بی صدا می بارد 250 قسمتی که جلوی دوربین پوریا آذربایجانی است را نویسندگی نموده و احتمالاً آخرین اثر او در صداوسیما به شمار می رود. یادم می آید هر موقع با او صحبت می کردم دوست داشت کاری برای خرمشهر و شهدای ایثارگر آن خطّه ساخته گردد. هر بار هم که دست به قلم می برد این دغدغه را نشان می داد.

حتماً خاک سرخ جزو همان خاطرانگیز ها است و کیمیا هم دیگر اثری است که همواره در خاطره ها خواهد ماند. البته این نویسنده فقید، فارغ از همه دغدغه هایش، به حوزه جوانان و فضای ملودرام اجتماعی هم بسیار علاقه مند بود و می توان ترانه مادری، فاصله ها و نرگس را در این ردیف کار ها قرار داد.

منبع: فرارو

به "مسعود بهبهانی نیا، نویسنده سریال های کیمیا و خاک سرخ درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود بهبهانی نیا، نویسنده سریال های کیمیا و خاک سرخ درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید