نخبگان امیدوارتر می شوند، نام 6 دانشجوی خراسان جنوبی در بین نخبه های کشور

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، بهترین های طرح شهید وزوایی بنیاد نخبگان علاوه بر حمایت های علمی، می توانند از مزایایی، چون جذب در دستگاه های اجرایی بهره مند شوند.

نخبگان امیدوارتر می شوند، نام 6 دانشجوی خراسان جنوبی در بین نخبه های کشور

دانشجویان نخبه فرصتی برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستند.

اجرای طرح های حمایتی می تواند هم نخبگان را به ادامه فعالیتشان دلگرم کند و هم توسعه علم و پیشرفت کشور را در پی داشته باشد.

طرح شهید وزوایی یا همان طرح توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور به منظور حمایت از نخبگان اجرا شده و برگزیدگان آن، حمایت های مالی و تحصیلی می شوند و از خراسان جنوبی نیز 6 دانشجو در این طرح برگزیده شده اند.

حمایت علمی و مالی از نخبگان

یکی از دانشجویان بیرجندی گفت: دانشجوی رشته آموزش مشاوره و هدایت دانشگاه فرهنگیان هستم و در طرح شهید وزوایی شرکت نموده ام.

او اضافه کرد: به مدت یک سال تحصیلی از سوی بنیاد نخبگان حمایت شده و می توانم از مزایای شرکت در طرح استفاده کنم.

بیشتر بخوانید

  • ایده های نوآورانه ای که به دست دو جوان بیرجندی عملیاتی می شوند

یکی دیگر از دانشجویان که دانشجوی دکترای رشته برق است، اعلام کرد: سال جاری توانسته ام از تسهیلات مسکن نخبگان بهره مند شوم و معتقدم حمایت از نخبگان به امیدواری بیشتر آن ها منجر می گردد.

او گفت: یکی از نکات شاخص در مزایای طرح شهید وزوایی، استفاده از سهمیه جذب در دستگاه های اجرایی است.

استفاده نخبگان از 16 مزیت

احمدی زاده رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: 16 مورد تسهیلات برای دانشجویان برتر طرح شهید وزوایی در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: ودیعه مسکن، مسکن نخبگان، جذب در دستگاه های اجرایی و دستیاری و دریافت حقوق از جمله تسهیلات داده شده به نخبگان است.

احمدی زاده از اجرای طرح شهید احمدی روشن به منظور برطرف مسائل بخش های مختلف کشور به وسیله بهره مندی از ظرفیت نخبگان نیز اطلاع داد.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: در استان ما از ظرفیت نخبگان می توان برای حوزه معادن بهره برد و 14 طرح برای پیشرفت این حوزه از سوی نخبگان داده شده که دولت تا سقف 350 میلیون تومان برای اجرای مشترک این طرح ها اعتبار در نظر گرفته است.

وبلاگ نرم افزار جیرا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نخبگان امیدوارتر می شوند، نام 6 دانشجوی خراسان جنوبی در بین نخبه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان امیدوارتر می شوند، نام 6 دانشجوی خراسان جنوبی در بین نخبه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید