نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش روی آنتن شبکه 5 سیما

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، تهران (پانا) - ویژه برنامه نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش باران خوش اندام از 26 اسفندماه تا 13 فروردین ماه 1400 به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش روی آنتن شبکه 5 سیما

به گزارش روابط عمومی برنامه، نوروزترین نوروز ویژه برنامه شبکه پنج سیما است که با نگاه و رویکردی خاص و متفاوت به کارگردانی علی خسروی و تهیه نمایندگی کاوه امیری جاوید در ایام نوروز 1400 هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می گردد.

این برنامه که فضایی شاد و پر از موسیقی دارد، قرار است با قصه هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن 14 هجری شمسی ساخته و روانه آنتن گردد و شامل بخش های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم ترین رویدادهای قرن، ایران گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش های شاد و متنوع دیگر است.

همچنین چهره های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و ... مهمان قسمت های مختلف این برنامه خواهند بود.

امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام میزبانی بخشی از نوروزترین نوروز را بر عهده دارند و به گپ و گفت با هنرمندان و مهمانان برنامه خواهند نشست؛ همچنین بابک افرا، ساره رشیدی، وحید رونقی و زینب پورابراهیم نیز بخش های دیگری از برنامه را میزبانی خواهند کرد.

مخاطبان و علاقه مندان برنامه می توانند خبرها، آیتم ها، ویدیوها و همچنین بخش هایی از پشت صحنه این برنامه را پس از پخش هر قسمت در صفحه اینستاگرام نوروزترین نوروز به نشانی norooztarinnorooz مشاهده و دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش روی آنتن شبکه 5 سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش روی آنتن شبکه 5 سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید