هتل ترنج کیش؛ اقامت رویایی بر روی دریا

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، هتل ترنج کیش با طراحی منحصر به فرد و بی نظیر بر روی دریای خلیج فارس، همه ساله توریست های داخلی وخارجی زیادی را جذب میکند. با توجه به امکانات و شرایط جغرافیایی منحصر به فرد هتل ترنج کیش ، قیمت های اقامت و رستوران ها را میتوان کاملا مناسب دانست.

هتل ترنج کیش؛ اقامت رویایی بر روی دریا

یکی از زیباترین جزیره ها در کشور ایران، جزیره کیش میباشد و یکی از زیباترین هتل ها، هتل ترنج کیش است. هتل ترنج کیش با طراحی منحصر به فرد و بی نظیر بر روی دریای خلیج فارس، همه ساله گردشگر های داخلی وخارجی زیادی را جذب میکند. با توجه به امکانات و شرایط جغرافیایی منحصر به فرد هتل ترنج کیش ، قیمت های اقامت و رستوران ها را میتوان کاملا مناسب دانست.

صنعت گردشگری یکی از سود آورترین درآمد ها برای هر کشوری می باشد که با توجه به امکانات و شرایط آب و هوایی هر کشوری متفاوت می باشد. کشور عزیزمان ایران هم با توجه به دارا بودن آب و هوای مختلف، طبیعت زیبا، آثار باستانی و مناطق تفریحی و گردشگری، سالانه شاهد حضور گردشگران بسیاری هستیم. یکی از شهر های بسیار زیبا و همیشه آماده برای جذب گردشگر، جزیره کیش می باشد. این جزیره در قسمت جنوبی کشورمان در میان آب های زیبای خلیج فارس احاطه شده است.

هتل ترنج کیش ، یکی از هتل های کم نظیر و در واقع منحصر به فرد در این جزیره می باشد. مشابه به این هتل را فقط در کشور هایی مانند مالدیو میتوان مشاهده کرد. هتل ترنج کیش با ایجاد یک محیطی دلچسب و آرام بر روی آب های نیلگون خلیج فارس، امکان تجربه و لذت جدیدی را به مسافران میدهد. هتل ترنج کیش در سال 1394 افتتاح شده است. سازه های ساخته شده، کاملا با مهندسی روز و دقیق می باشد که در مقابل هرگونه طوفان و امواج مقاوم می باشد. این هتل دارای یک بخش که بر روی دریا ساخته شده و در حال استفاده عموم می باشد و یک فاز دیگر بر روی ساحل، در حال ساخت می باشد.

هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت می باشد. متراژهای اتاق از 40، 60 و 120 متر بوده که هر کدام ویژگی و امکانات متفاوتی دارند. سوئیت های فلت، سوئیت های 1 و 2 خوابه رویال، و سوئیت های امپریال، از جمله اتاق های این هتل می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تخت های بسیار نرم، سیستم تهویه مناسب، وان، جکوزی، سشوار، حمام، نیز اشاره کرد. چشم انداز اتاق ها بسیار زیبا و رو به دریا بوده و در هنگام غروب آفتاب، منظره ای بسیار زیبا را رقم میزند. شرایط و قوانین رزرو اتاق ها مانند دیگر هتلهای کشور عزیزمان می باشد. همچنین برای بچه ها زیر 5 سال اقامت به صورت رایگان محاسبه می شود.

قیمت رستوران هتل ترنج کیش:

این هتل زیبا دارای 3 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای مهمانان فراهم کرده است. قیمت غذاهای رستوران این هتل، نسبتا گران می باشد، ولی با توجه به کیفیت و تنوع بالا غذا و محیط بسیار زیبا و شیک، این قیمت بسیار مناسب می باشد. صبحانه در این هتل به صورت بوفه میباشد که انواع غذاهای سرد و گرم سرو میشود.

رستوران تاج ترنج، و خورشید، از جمله رستوران های معروف می باشند که علاوه بر سرو انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین دریایی، چشم اندازی بی نظیر از دریای خلیج فارس را دارند. این هتل با داشتن دو کافی شاپ بسیار زیبا، آماده ارائه انواع کیک ها و نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. همچنین به دلیل داشتن موسیقی زنده با اجرای انواع آهنگ های محلی و سنتی، طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. یکی از نکات بسیار جالب در این هتل، در نظر دریافت هدایای تخفیفی برای مشتریان می باشد، بدین صورت که عکسی زیبا از مکان های این هتل گرفته باشند و در فضای مجازی با عنوان هشتگ هتل ترنج کیش عکس، به اشتراک گذاشته باشند.

منبع: گردشبان

به "هتل ترنج کیش؛ اقامت رویایی بر روی دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ترنج کیش؛ اقامت رویایی بر روی دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید