پرداخت دو عیدی تا انتها بهمن، بازنشستگان عیدی کمتری می گیرند!

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، دولت بالاخره مقدار عیدی کارمندان و بازنشستگان خود را اعلام نمود. مبلغ عیدی سال جاری کارمندان دولت و بازنشستگان یک میلیون و 600 هزار تومان است. تنها 100 هزار تومان بیشتر از مبلغ عیدی دریافتی سال گذشته. البته این مبلغ عیدی کارمندان مجرد است. عیدی کارمندان متاهل 400 هزار تومان بیشتر از این رقم است و به ازای هر فرزند، قرار است 150 هزار تومان به این مبلغ اضافه گردد.

پرداخت دو عیدی تا انتها بهمن، بازنشستگان عیدی کمتری می گیرند!

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اخیرا گفت که به محص مشخص مقدار عیدی، آمادگی پرداخت وجود دارد، اما پس از گذشته چند روز از اعلام مقدار عیدی، هنوز زمان واریز از سوی این سازمان اعلام نشده است.

اما سازمان تامین اجتماعی در سنوات گذشته عیدی بازنشستگان خود را در سرانجام بهمن ماه یا هفته اول اسفند واریز کرد. پیگیری های وبلاگ نرم افزار جیرا نیز حاکی از این است که بخشنامه واریز عیدی به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده و در حال حاضر این سازمان می تواند عیدی بازشستگان را واریز کند.

احتمالا سازمان تامین اجتماعی تا سرانجام هفته آینده درباره عیدی بازنشستگان مشخص تکلیف کند.

اما به نظر می رسد تنها در مورد عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی به سازمان تامین اجتماعی ایلاغیه ارسال شده است و به بازنشستگان حق عائله مندی و عیدی فرزند داده نمی گردد.

در واقع بازنشستگان چه متاهل باشند، چه مجرد، فرزند داشته باشند یا نه، همان یک میلیون و 600 هزار تومان را دریافت می نمایند. باید دید آیا نظر دولت در این باره عوض می گردد یا نه.

در مورد بازنشستگان لشگری و کشوری و بعلاوه شاغلان نیز باید گفت عیدی کارمندان دولت همه ساله همراه با حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز می گردد. به همین علت انتظار می رود که عیدی کارمندان دولت در هفته پیش رو و همزمان با واریز حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "پرداخت دو عیدی تا انتها بهمن، بازنشستگان عیدی کمتری می گیرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت دو عیدی تا انتها بهمن، بازنشستگان عیدی کمتری می گیرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید