چشم انداز توسعه روابط محور ملاقات رحمان با معاون بانک جهانی

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، رئیس جمهور تاجیکستان با معاون بانک جهانی در شهر دوشنبه ملاقات و دورنمای توسعه روابط بین دو طرف آنالیز شد.

چشم انداز توسعه روابط محور ملاقات رحمان با معاون بانک جهانی

به گزارش خبرنگار وبلاگ نرم افزار جیرا در دوشنبه، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان و آنا بیردی معاون بانک جهانی در محل کاخ ملت شهر دوشنبه ملاقات و گفت وگو کرد.

رحمان در سخنانی ضمن ابراز رضایت از شرایط کنونی همکاری کشورش با بانک جهانی گفت: بانک مذکور طی 29 سال اخیر اجرای بیش از 100 پروژه به حجم 2.1 میلیارد دلار در قلمرو تاجیکستان را سرمایه گذاری نموده است.

طرفین در خصوص شرایط در تاجیکستان در دوره شیوع ویروس همه گیر، نفوذ پاندمی بر شرایط اجتماعی و مالی این کشور، همکاری دولت با شرکای برای جلوگیری از رشد بیماری های عفونی و برطرف سازی پیغامدهای آن، گفتگو کردند.

همچنین اظهار امیدواری شد که بانک جهانی به عنوان شریک قابل اعتماد تاجیکستان، در این لحظه حساس از اجرای برنامه های آینده دولت در جهت برطرف پیغامدهای همه گیری کرونا و تضمین توسعه پایدار حمایت خواهد نمود.

طی این ملاقات همچنین همکاری طرفین در زمینه های انرژی، حمل و نقل، حمایت از بودجه دولتی تاجیکستان، توسعه بخش خصوصی، برطرف سازی پیغامدهای شرایط اضطراری و بلایای طبیعی مورد بحث و آنالیز قرار گرفتند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "چشم انداز توسعه روابط محور ملاقات رحمان با معاون بانک جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز توسعه روابط محور ملاقات رحمان با معاون بانک جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید