یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، خبرنگاران/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ترسیم نقشه یادگیری برای تک تک دانش آموزان در مدارس گفت: برنامه درسی در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت کامل اجرا می شود.

یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند

احمد اسکندری نسب در جمع مدیران مدارس منطقه راین با اشاره به اینکه بیش از یک سوم دانش آموزان استان به فضای مجازی دسترسی ندارند خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در شرایط فعلی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ایجاد عدالت آموزشی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار مدرسه زیر 50 نفر دانش آموز در استان اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این مدارس آسان تر است.

اسکندری نسب با اشاره به رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس استان گفت: بر اساس ارزیابی تیم های بازرسی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی رعایت مسائل بهداشتی در مدارس استان از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: کلاس های درس در مدارس استان 100 درصد به صورت حضوری در حال برگزاری است و آموزش از روش های مختلف حضوری، مجازی، برنامه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور دنبال می شود.

وی بیان نمود: مدرسه محور اصلی تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش است و مدیران مدارس نقش اصلی در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارند.

اسکندری نسب با اشاره به جلوه های ویژه معلمی در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: میانگین نمره نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم استان در تابستان 99 رشد قابل توجهی داشته است که این موفقیت مهم نیز نشان از فداکاری و ایثار گری معلمان استان در شرایط شیوع ویروس کرونا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش دانش آموزان تحت هر شرایطی رسالت اصلی ما در آموزش و پرورش است بر تهیه نقشه یادگیری برای تک تک دانش آموزان در مدارس استان تاکید کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه تمامی فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استان است و بر اجرای بسته های تحولی وزارت آموزش و پرورش در مدارس تاکید داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید