8 شهرستان از 10 شهرستان استان به رنگ قرمز در آمد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان از قرمز شدن شرایط کرونایی شهرستان های گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در تاریخ 18 فروردین ماه 1400خبر داد.

8 شهرستان از 10 شهرستان استان به رنگ قرمز در آمد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا بوشهر؛ دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان از قرمز شدن شرایط کرونایی شهرستان های گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در تاریخ 18 فروردین ماه 1400خبر داد.

دکتر سعید کشمیری گفت: بر اساس گزارش نرم افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان های گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه از روز چهارشنبه 18 فروردین ماه نیز قرمز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: بر این اساس شهرستان های دیلم، گناوه، دشتستان، بوشهر، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در شرایط قرمز کرونایی و شهرستان های دیر و جم در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

دکتر کشمیری افزود: زمانی که شهرستان ها از نظر شیوع کرونا تغییر شرایط می دهند، محدودیت های مرتبط با کرونا نیز به شرایط جدید کرونایی تغییر می نماید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز مشاغل گروه های 2، 3 و 4، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه های 3 و 4 و در شهرهای زرد و مشاغل گروه 4 تعطیل است.

گفتنی است رنگ بندی شهرها، روستاها و جزایر، تابع رنگ شهرستان مربوطه می باشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "8 شهرستان از 10 شهرستان استان به رنگ قرمز در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 شهرستان از 10 شهرستان استان به رنگ قرمز در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید