دوچرخه سواری

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

14 اسفند 1401

10 ماجراجویی باور نکردنی در آمریکای جنوبی

جالب، متنوع و کاملا فریبنده! جاذبه های گردشگری آمریکای جنوبی مانند هیچ جای دیگری که دیدید نیست. از آب های شفاف خط ساحلی کارائیب تا کوه های ناهموار آندسف جاهای بسیاری در آمریکای جنوبی برای تماشا و ماجراجویی وجود دارد. اگر هنوز آمریکای لاتین را در فهرست...

15 دی 1401

10 نکته بسیار مهم برای حفظ سلامت زنان

زنان محور سلامت خانواده محسوب می شوند و علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند؛ بنابراین پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده ها و سلامت خانواده ها وابسته به سلامت زنان است.

5 دی 1401

10 نکته ضروری برای حفظ سلامتی در آلودگی هوا

تنفس هوای آلوده برای مدت طولانی می تواند مسائل جدی تری ایجاد کند. در واقع تخمین زده می گردد که آلودگی هوا سالانه عامل مرگ زودرس 7 میلیون نفر در جهان باشد.

10 اسفند 1400

استقرار سه ایستگاه دوچرخه سواری همگانی در مقابل سه کتابفروشی بزرگ مشهد

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، سامانه دوچرخه های اشتراکی مشهد، مدتی است، با شعار شهر بدون دود با دوچرخه که به طور منظم در حال فعالیت و استفاده شهروندان قرار گرفته است.

29 آبان 1400

12 توصیه ورزشی برای اینکه چگونه سلامت بمانید، تلفن را کنار بگذارید

به گزارش خبرنگاران، رضا ناصری کارشناس و مربی ورزش و متخصص تغذیه ورزشی که سالهاست در این حوزه فعالیت می کن، توصیه هایی را نام کرده که با رعایت آنها می توان از بروز بیماری ها جلوگیری و به سلامت جسم و روان کمک کرد.

4 مهر 1400

کاهش وزن با 18 تغییر کوچک در سبک زندگی

روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب شروع نموده و حداقل دو فنجان آب پیش از هر وعده غذایی یا میان وعده بنوشید. این کار نه تنها می تواند به کاهش اشتهای شما یاری کند، بلکه روش خوبی برای یادآوری این است که ابتدا باید آب بنوشید.

19 اسفند 1399