راهنمای سفر

کوش آداسی بهتره یا آنتالیا؟ یک مقایسه دقیق و کامل

بگذارید حدس بزنم! مدتی است دلتان هوای سفر کرده. تصمیم دارید یک تعطیلات حسابی در شهری ساحلی بگذرانید. مقصدتان سواحل ترکیه است. اما این وسط یک دوراهی به جانتان افتاده: کوش آداسی بهتره یا آنتالیا؟

14 مرداد 1401

طبس، عروس کویر ایران

طبس یکی از شهرهای قدیمی و زیبای ایران است که به علت برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر یکی از برترین مقصدهای گردشگری است.

16 تیر 1401

کلوت شهداد کرمان؛ دست ساخته بشر یا طبیعت؟

چندی قبل مطلبی می خواندم که نوشته بود هیچکس نمی تواند همه هنرها و مهارت ها را همزمان داشته باشد و در همان حین به طبیعت فکر می کردم. طبیعت در کلوت شهداد کرمان معمار، در پاییز جنگل گیسوم نقاش، در غار نمکدان قشم مجسمه ساز و در هر نقطه ای از جهان به نوعی هنرمند...

6 خرداد 1401

معرفی هتل 5 ستاره ماریوت در کلن

هتل ماریوت کلن | Cologne Marriott Hotelبا اقامت در این هتل 5 ستاره همه مکان ها و جاذبه های شهر کلن در نزدیکی شما قرار می گیرند. هتل ماریوت کلن Cologne Marriott Hotel تنها 900 متر از کلیسای جامع کلن و ایستگاه اصلی قطار فاصله دارد. هر اتاق دکوراسیون مخصوص به خود را داشته و تلویزیون...

28 فروردین 1401

چه کسی اول به کی2 می رسد؛ یک توریست یا یک کوهنورد؟

کی2 دومین قله بلند کره زمین بعد از اورست است، تا به حال هیچ کس پیروز نشده در زمستان به این قله برسد.

28 مرداد 1400

معرفی و آنالیز بهترین پاساژها و مراکز خرید لباس در استانبول

کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری در دنیا هستند. در شهر استانبول جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها پاساژ ها و مراکز خرید هستند.

12 تیر 1400

گواهینامه حلال دسته بندی حلال وحرام نیست صحبت 150میلیارد دلار است

معاون گردشگری کشور گفت: درآمد گردشگری حلال سالانه 150 میلیارد دلار است ولی سهم ایران سه درصد است. بنابراین دسته بندی حلال و حرام اصلاً درست نیست. مثلاً غذای حضرتی امام رضا (ع) از حلال ترین غذاها است ولی در بسته بندی نان آن آرم حلال وجود دارد.

13 فروردین 1399