آورگی هزاران کارگر پاکستانی در امارات با شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، بیش از 200 هزار کارگر پاکستانی شاغل در امارات که در پی تدابیر این کشور در مقابله با گسترش کرونا در امارات گیر افتاده اند، به دنبال بازگشت به خانه خود هستند.

آورگی هزاران کارگر پاکستانی در امارات با شیوع کرونا

امارات که تا به امروز 1799 مبتلا و 10 فوتی به دلیل کروناویروس را گزارش نموده است، به تدریج محدودیت های خود را برای مقابله با این بیماری گسترش داده و از جمله، پروازهای مسافرتی خود را تعلیق نموده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از محله های پرجمعیت دبی که بسیاری از کارگران یقه آبی (کارگران یدی) در آن زندگی می نمایند، از 31 مارس بسته شده است.

یک سخنگوی کنسولگری پاکستان امروز (دوشنبه) اظهار کرد، بیش از 200 هزار پاکستانی از سوم آوریل برای بازگشت به کشور خود در این کنسولگری ثبت نام نموده اند.

وی اضافه کرد، از جمله این افراد کسانی هستند که ویزایشان منقضی شده، شغل خود را از دست داده یا کارفرمایانشان دیگر به آن ها حقوق نمی دهند یا این که به عنوان توریست وارد امارات شده اند.

به گفته دیپلمات های پاکستانی، پاکستان یکی از عظیم ترین تأمین نمایندگان نیروی کار امارات است و بیش از یک میلیون پاکستانی در این کشور زندگی و کار می نمایند.

سخنگوی کنسولگری پاکستان همچنین اظهار کرد، مقامات پاکستانی با همتایان اماراتی خود در حال مذاکره هستند تا پروازهایی را برای بازگشت پاکستانی ها به کشورشان ترتیب دهند.

پیش تر یک روزنامه گزارش داده بود، صدها پاکستانی روز یک شنبه به رغم قرنطینه سراسری امارات در مقابل کنسولگری کشور خود تجمع کردند و خواهان بازگشت به پاکستان شدند. این سخنگو اظهار کرد، آمار اعلام شده از سوی این روزنامه درست نبوده و این افراد به دلیل نقض قرنطینه، توسط پلیس پراکنده شده اند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "آورگی هزاران کارگر پاکستانی در امارات با شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آورگی هزاران کارگر پاکستانی در امارات با شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید