بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، کانون #جهانگردی و اتومبیلرانی ایران که مسؤولیت پاسخگویی به مسافران نوروزی را داشت، از دریافت 96 هزار تماس اطلاع داد و بیان کرد: بیش از یک هزار و 600 شکایت به سامانه ملی سفر رسید که بیشترین شکایت ها به تاسیاست اقامتی و آژانس های مسافرتی اختصاص دارد.

بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟

به گزارش دنیای سفر، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ملی سفر (09629) از 25 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 به 95 هزار و 678 تماس در حوزه های مختلف، از جمله اطلاعات راه ها، شرایط آب و هوا، جاذبه های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و مراکز خدمات رفاهی، پاسخ داده است. ارائه خدمات نوروزی به گردشگران خارجی به زبان های انگلیسی و عربی از دیگر اقدامات این سامانه بود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بازه زمانی 18 روزه، بیشترین تماس های گرفته شده با سامانه 09629 به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات مربوط به اماکن اقامتی با نزدیک به 25 هزار مورد، اطلاعات راه ها و شرایط ترافیکی جاده های مواصلاتی با بیش از 22 هزار تماس و پس از آن شرایط آب و هوای منطقه ها مختلف با 16 هزار و 432 مورد تماس اختصاص داشت.

بعلاوه، در این دوره زمانی، بیش از یک هزار و 600 شکایت در سامانه ملی سفر ثبت شد که بیشتر به انتقاد و شکایت از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی ارتباط داشت. در این بازه زمانی، 216 مورد تقدیر و تشکر از تاسیسات گردشگری و خدماتی نیز ثبت شد.

منبع: دنیای سفر

به "بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید