سری پیکسل 7 گامی دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، آن طور که به نظر می رسد، سری گوشی های پرچم دار گوگل پیکسل 7 متشکل از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو با شماره مدل های GE2AE، GQML3، GP4BC و GVU6C در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده اند و این یعنی تا زمان معرفی این گوشی های هوشمند فاصله چندانی نداریم. در مجموع احتمالاً ما با 4 گوشی هوشمند با پیکربندی های مختلف از هر دو مدل سروکار خواهیم داشت.

سری پیکسل 7 گامی دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

گفته می گردد که گوشی پیکسل 7 پرو با فناوری sub-6 5G مربوط به شماره مدل GP4BC است، در حالی که نسخه با فناوری mmWave این گوشی، مربوط به شماره مدل GE2AE خواهد بود. شماره مدل این سری با شماره مدل سری پیکسل 6 شباهت هایی دارد و بعلاوه در فهرست FCC سری پیکسل 7، یک شماره مدل تازه GFE4J نیز اضافه شده است.

ظاهراً همه این مدل های پرو این سری از باند فوق عریض (UWB) پشتیبانی می نمایند. گوگل این فناوری را در پیکسل 6 پرو به کاربران معرفی کرد و به بهبود ویژگی هایی مانند Nearby Share یاری می نماید. در واقع این تکنولوژی با شناسایی محل دقیق دیوایس هایی که گیرنده های UWB دارند، امواج الکترومغناطیسی را قادر می سازد تا موقعیت را در کم ترین زمان ممکن تشخیص دهند. هنگامی که اتصال برقرار شد، پایدار باقی می ماند و در کمترین زمان ممکن امکان پاسخ دهی را فراهم می نماید.

به همین دلیل، پیش تر گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل در حال کار بر روی یک UWB API برای دسترسی اپلیکیشن های ثالث به تراشه، جهت ردیابی موقعیت های دور است. وب سایت FCC بعلاوه شباهت های مدل های پیکسل 7 را به ما نشان داده، برای مثال GVU6C و G03Z5 با هم تحت شناسه A4RGVU6C با فناوری sub-6 5G ثبت شده اند، در حالی که مدل GQML3 با شناسه A4RGQML3 از mmWave 5G پشتیبانی می نماید. با این تفاسیر می توان گفت که احتمالاً چهار مدل پیکسل 7 خواهیم داشت که همگی از Wi-Fi 6E، فناوری باند فوق عریض (Ultra Wideband) 5G و NFC پشتیبانی می نمایند.

در رویداد توسعه دهندگان گوگل که اواسط اردیبهشت ماه برگزار گردید، گوگل تصاویر رسمی سری پیکسل 7 را در معرض نمایش گذاشت که به لطف آن ها توانستیم به بعضی از مشخصات ظاهری این گوشی ها دسترسی پیدا کنیم. گوگل تغییراتی را در نوار دوربین معروف گوگل پیکسل ایجاد نموده تا لنز پریسکوپی تله فوتو نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی را از دو لنز دیگر جدا کند. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم.

آن طور که در شایعات و حدس ها به آن اشاره شده، ظاهراً نسخه پرو این سری مجهز به بدنه شیشه ای مات خواهد بود که طبیعتاً ظاهر جذابی به این گوشی هوشمند پرچم دار خواهد داد. در نسل تازه این سری، طراحی دو رنگه ای که گوگل در پیکسل 6 خواست خیلی در چشم باشد، کم شدت تر شده و دلیلش هم شبیه بودن بدنه به ماژول دوربین است. گفته می گردد که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی OLED منحنی با رزولوشن QHD پلاس همراه با پشتیبانی از نرخ بازخوانی 120 هرتزی بهره می برد.

شایعه شده که پیکسل 7 پرو از پنل سامسونگ S6E3HC4 استفاده می نماید که به نظر می رسد کمی بهبودیافته تر و پیشرفته تر از مدل S6E3HC3 مورد استفاده در پیکسل 6 پرو باشد. این پنل به احتمال زیاد از رزولوشن 3120 در 1440، مشابه بسیاری از برترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار، پشتیبانی می نماید. بعلاوه طبق گزارش توسعه دهنده ای به نام Kuba Wojciechowski، سری پیکسل 7 مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 و سنسور 12 مگاپیکسلی IMX381 فوق عریض هستند که در سری پیکسل 6 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. بعلاوه سنسور 11 مگاپیکسلی 3J1 سامسونگ به عنوان دوربین سلفی این گوشی های هوشمند به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

منبع: Androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری پیکسل 7 گامی دیگر به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری پیکسل 7 گامی دیگر به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید