طراحی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ فاش شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، جدیدترین ساعت هوشمند وان پلاس با نام نورد واچ قرار است به زودی معرفی گردد. طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص این ساعت منتشر شده و حالا یکی از افشاگران، رندری منتشر نموده که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می دهد.

طراحی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ فاش شد

همانطور که می توانید ببینید، نمایشگر مستطیل شکل است و ظاهرا در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی راهی بازار می گردد. به طور کلی این رندر به شدت شبیه یکی از رندرهای اولیه منتسب به این ساعت است. بنابراین احتمالا نمایشگر موردنظر مبتنی بر رزولوشن 368 در 448 خواهد بود.

طبق شایعات مطرح شده، وان پلاس نورد واچ از سنسور تشخیص اکسیژن خون، قابلیت پایش ضربان قلب و شرایط خواب پشتیبانی می نماید. مدتی قبل معین شد که این ساعت با بلوتوث 5.2 راهی بازار می گردد. بعلاوه به نظر می رسد وان پلاس میخواهد یک اپ مخصوص به نام OnePlus N Health را برای آن ارائه کند تا کاربران در زمینه تندرستی به امکانات و ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشند.

در رابطه با قیمت این ساعت، بعضی منابع به قیمت بین 60 تا 100 دلار اشاره نموده اند. ظاهرا این ساعت در ابتدا راهی بازار هند می گردد و معین نیست که آیا وان پلاس آن را در نهایت در دیگر بازارها هم عرضه می نماید یا نه.

منبع: gizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید