بهداشت دهان و دندان

باستان شناسان در ولز بقایای گورستان تاریخی مرموزی را کشف کردند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، باستان شناسان در ولز بقایای گورستان تاریخی مرموزی را کشف کردند.

18 دی 1402

ساده ترین روش تشخیص برنج ایرانی اصل از تقلبی

تشخیص برنج کار ساده ای نیست زیرا بافت برنج ها تقریبا یک شکل است؛ اما از لحاظ ظاهری برنج ها نباید دارای نیم دانه و شکستگی باشند. در این مطلب با ساده ترین روش تشخیص برنج ایرانی اصل از تقلبی آشنا می شوید.

4 مهر 1401

چرا بازی نکردن و بازیگوش نبودن سلامت مان را به خطر می اندازد؟

این متن تا حدی می تواند علل بازیگوشی، جوک ساختن و لطیفه سازی در شرایط بحرانی را شرح دهد و از پیامد های مثبت آن برای روان انسان پرده بردارد.

9 شهریور 1401

دندان های بعضی افراد بیشتر از سایرین پوسیده می گردد

اغلب اوقات افراد به پوسیدگی های دندان های خود زیاد اهمیت نمی دهند، مگر این که دندان پزشک باشند. پوسیدگی دندان به مقدار آبله مرغان و عفونت های گوش مهم است. طبق یک گزارش نو از مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا (CDC)، از هر 4 نفر 1 نفر دارای یک پوسیدگی دندانی...

16 مرداد 1401

افزایش قیمت محصولات پزشکی و دارویی در راه است؟

کمبود فراوری و فراوری با کیفیت پایین پی وی سی گرید پزشکی در پتروشیمی هگمتانه، فراوریکنندگان محصولات پزشکی و دارویی را با مشکلاتی همراه نموده است.

26 مهر 1400

سرویس های عجیب هتل های خاص دنیا

نکته اینجاست که با وجود حوله های حمام بسیار شیک، ملحفه های ابریشمی نرم، لوازم بهداشتی مارک دار و سایر امکانات رفاهی فوق العاده ای که در هتل های سرتاسر دنیا در اختیار میهمانان گذاشته می گردد، سرویس های عجیب هتل های خاص چه چیز هایی هستند؟! میهمان یک هتل...

25 مرداد 1400

سرکوبگری در عربستان، مرگ تدریجی سلمان العوده با شکنجه های وحشتناک در زندان

پسر سلمان العوده در گزارشی از شکنجه ها غیرانسانی مقامات سعودی علیه پدرش در زندان عربستان اطلاع داد که او را در معرض مرگ تدریجی قرار داده است.

19 بهمن 1399

موکب اربعین حسینی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان برپا می گردد

گروه جهادی منتظران ظهور به مناسبت اربعین حسینی، موکب خدمات رسانی خود را در روستا ها و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان برپا می نماید.

22 آبان 1399

مینای دندان؛ بهترین راه برای تعیین جنسیت

در این تحقیقات محققان با مطالعه و مهندسی معکوس 20 نوع اسید آمینو که سازنده پروتئین مینای دندان هستند، توانستند کد دی ان ای سازنده پروتئین را بازسازی و از این طریق جنسیت صاحب دندان را نیز تعیین کنند.

24 شهریور 1399

معرفی طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران و تفاوت آن ها

طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگارانیکی از مزایایی که خرید تورهای مسافرتی از خبرنگاران برای گردشگران و مسافران دارد، ارائه بیمه مسافرتی رایگان است. با این وجود بسیاری از گردشگران و مسافران احتیاج به بیمه مسافرتی کامل تری به نسبت آنچه که در تورهای...

26 خرداد 1399