ایمن سازی پاساژ دراکولا شروع شد
به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، آبادیان با بیان اینکه 178 ساختمان نا ایمن در مرکز تهران وجود دارد، گفت: ایمن سازی پاساژ دراکولا شروع شده است.
به گزارش ، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران درباره ایمن سازی مراکز تجاری گفت: بعد از حادثه پلاسکو و برگزاری جلسات متعدد هفتگی با دادستانی، ساختمان های نا ایمن توسط آتش نشانی شناسایی و دستورالعمل ایمن سازی و بهسازی توسط شهرداری به مالکان ساختمان های نا ایمن ابلاغ شده است.
آبادیان گفت: حدود 178 ساختمان نا ایمن در منطقه 11 وجود دارد که بیشتر آن ها واحد های تجاری هستند، همچنین دستورالعمل شهرداری برای ایمن سازی ساختمان ها به مالکین و ذی نفعان ابلاغ شده، اما عدم مشارکت بعضی مالکان باعث شده تا فرایند ایمن سازی در منطقه با سرعتی که انتظار می رود دنبال نگردد.
شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به ایمن سازی پاساژ آلومینیوم به عنوان یکی از مجتمع های تجاری ناایمن گفت: این ساختمان نمونه یک مشارکت و همکاری خوب بین شهرداری، مالک و ذینفعان در راستای بهسازی و ایمن سازی ساختمان است. خوشبختانه ما در این پروژه توانستیم با جلب مشارکت بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و کسبه در کنار حمات های شهرداری منطقه شاهد اجرای پروژه ایمن سازی و برطرف خطر از خواهر دوقلوی پلاسکو باشیم.
به گفته وی ساختمان دراکولا با دستور دادستان پلمب شده است و مالکان برای ایمن سازی رضایت داده اند و به زودی اقدامات ایمن سازی آغاز می گردد.
شهردار منطقه در سرانجام تاکید نمود: نکته مهم و اساسی در ایمن سازی پاساژ های ناایمن، ضرورت مشارکت مالکان و کسبه است. اگر این مشارکت نباشد قطعاً شاهد حوادث مشابه پلاسکو خواهیم بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان