نمایشگاه IFA 2020 به طور متفاوت برگزار می گردد؛ حضور فقط با دعوتنامه

به گزارش وبلاگ نرم افزار جیرا، سازمان دهندگان نمایشگاه تکنولوژی IFA 2020 اعلام کردند که این رویداد به صورت حضوری در اواخر تابستان برگزار می گردد. با این حال از آنجایی که شیوع گسترده ویروس کرونا منجر به لغو یا مجازی شدن رویدادهای تکنولوژی شده، این نمایشگاه هم قرار است به صورت متفاوتی برگزار گردد.

نمایشگاه IFA 2020 به طور متفاوت برگزار می گردد؛ حضور فقط با دعوتنامه

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از سوم تا پنجم سپتامبر (13 تا 15 شهریور) است و به همین خاطر نخستین رویداد مهم فناوری محسوب می گردد که بعد از شیوع کرونا برگزار خواهد شد.

در ماه آوریل، برگزارنمایندگان نمایشگاه IFA 2020 به دلیل ممنوعیت های اعمال شده در برلین برای برگزاری رویدادهایی با حضور بیش از 5 هزار نفر، اعلام کردند که رویداد موردنظر به طور نوآورانه ای برگزار خواهد شد. حالا طبق اعلام برگزار­نمایندگان، عموم افراد نمی توانند در این رویداد چند روزه حضور پیدا نمایند و فقط افراد با داشتن دعوتنامه می توانند در این نمایشگاه حاضر شوند. همچنین قرار است این نمایشگاه به 4 رویداد کوچک تر تقسیم گردد که در هر روز فقط هزار نفر می توانند شرکت نمایند.

علاوه بر این، سازمان دهندگان کنفرانس می گویند که آن ها هم کاری نزدیکی با مقامات بهداشت عمومی در آلمان دارند تا از فاصله گذاری اجتماعی، کنترل دقیق جمعیت و دیگر اقدامات موثر بهداشت عمومی برای این کنفرانس اطمینان حاصل گردد. همچنین قرار است برای افرادی که نمی توانند یا تمایل ندارند در این نمایشگاه حضور داشته باشند، رویدادهای مجازی هم برگزار گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "نمایشگاه IFA 2020 به طور متفاوت برگزار می گردد؛ حضور فقط با دعوتنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه IFA 2020 به طور متفاوت برگزار می گردد؛ حضور فقط با دعوتنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید